Strona internetowa to dzisiaj podstawa działań marketingowych. Zastanawiasz się jak zwiększyć użyteczność serwisu? Jak poprawić parametry sprzedaży? Analityka webowa pozwoli Ci określić mocne i słabe strony Twojego serwisu internetowego. Dzięki pomiarowi ruchu na stronie, monitorowaniu zachowań klientów, otrzymasz wskazówki jak zoptymalizować serwis, by spełniał założone cele biznesowe.

Twórcy UsabilityTools.com postanowili przepytać 37 specjalistów w dziedzinie analityki webowej o najważniejsze parametry pomiaru, sposoby interpretacji danych – słowem, o to co w tej dziedzinie najważniejsze. Jak prowadzić skuteczną i efektywną analitykę webową? Sprawdź w raporcie.

Published On: 12 lutego, 2016 / Categories: Różne /

About the Author: Michał Wiercimok

Analityka webowa – jak robić to skutecznie? 7
Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Zostań na bieżąco

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najlepsze wskazówki!

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Add notice about your Privacy Policy here.