Planowanie i kluczowe kwestie strategii wyjścia z biznesuMichał Wiercimok2024-01-20T20:47:07+01:0026 grudnia, 2023|
Strategie zwiększania konkurencyjności: innowacyjne działania dla rozwoju firmyMichał Wiercimok2024-01-20T20:56:43+01:0024 grudnia, 2023|
Konwersje wspomagane: odkrywanie i wykorzystywanie ukrytego potencjałuMichał Wiercimok2024-01-20T20:51:31+01:0023 grudnia, 2023|
Cykl życia klienta: zrozumienie i zarządzanie relacjami z klientamiMichał Wiercimok2024-01-20T18:15:48+01:0023 grudnia, 2023|
Czynniki wpływające na koszty tworzenia strony internetowejMichał Wiercimok2024-01-20T18:20:14+01:0023 grudnia, 2023|
Definiowanie i docieranie do grupy docelowej w marketinguMichał Wiercimok2024-01-20T21:11:12+01:0022 grudnia, 2023|