Cpm w reklamach: jak obliczyć efektywność kampaniiMichał Wiercimok2024-01-20T20:52:19+01:0023 grudnia, 2022|
Tworzenie adresów url przyjaznych dla SEO: wskazówki i praktykiMichał Wiercimok2024-01-20T21:14:00+01:0019 grudnia, 2022|
Wprowadzanie innowacji produktowych: strategie i metodyMichał Wiercimok2024-01-20T21:01:18+01:0019 grudnia, 2022|
Marketing farmaceutyczny: przepisy, strategie i efektywne praktykiMichał Wiercimok2024-01-20T20:52:31+01:0019 grudnia, 2022|
Wskaźnik churn rate: jak obliczyć i zmniejszyć rezygnację klientówMichał Wiercimok2024-01-20T21:01:42+01:0017 grudnia, 2022|
Analiza rachunku zysków i strat: jak przygotować i interpretowaćMichał Wiercimok2024-01-20T21:15:12+01:0017 grudnia, 2022|