Recent posts
Google niedawno wprowadził nowy parametr ?srsltid=, który jest dodawany do adresów URL w wynikach wyszukiwania. Ta zmiana przyciągnęła uwagę społeczności SEO, szczególnie tych, którzy zarządzają stronami eCommerce. Co to jest…
Pedro Dias przeprowadził szczegółową analizę tagów kanonicznych, koncentrując się na dodatkowych atrybutach HTML i ich wpływie na interpretację przez Google. Oprócz potwierdzenia, że atrybuty takie jak „hreflang”, „lang”, „media” oraz…
Google ogłosiło dzisiaj wydanie aktualizacji podstawowej z sierpnia 2024 roku, która według zapowiedzi zajmie około miesiąca na pełne wdrożenie. Jest to aktualizacja, która wykracza poza standardowe zmiany, mając na celu…
Po czterech latach wysiłków, opóźnień i nieporozumień z branżą reklamową, Google kończy plan wyeliminowania plików cookie ze swojej przeglądarki Chrome. Decyzja o utrzymaniu wszechobecnej technologii śledzenia, znanej jako „cookies”, w…
Gary Illyes z Google potwierdził, że nazwy domen z kodem kraju (ccTLD) osiągają lepsze wyniki w wyszukiwarce Google, ponieważ są preferowane przez algorytm ze względu na lokalny charakter. Google potwierdza…
W internecie coraz więcej osób zarabia na tworzeniu własnych treści. Jak sobie radzą w tym zakresie polscy twórcy internetowi? Poznaj najnowsze trendy i statystyki z raportu „Ekonomia twórców po polsku…
Najnowszy raport „Customer Journey 2024: Poszukiwanie i zakup produktów online” dostarcza cennych informacji na temat zachowań i motywacji polskich konsumentów podczas zakupów internetowych. Badanie przeprowadzono z myślą o zarządzających markami…
Rok 2023 był szczególny dla branży internetowej w Polsce oraz dla IAB Polska, która obchodziła swoje 25-lecie działalności. Najnowszy Raport Strategiczny IAB Polska, podsumowujący 2023 rok i wskazujący kluczowe trendy…
Google nie zamierza dostarczać danych w Search Console na temat ruchu generowanego przez wyniki wyszukiwania oparte na sztucznej inteligencji (AI).
Od 1 lipca 2024 roku, przedsiębiorcy korzystający z platform reklamowych Google, w tym Google Ads oraz Google Display & Video 360, będą musieli uwzględnić nowe opłaty za wyświetlanie reklam w…