Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Różne

Czat na stronę – jaki wybrać?

  • 29 września 2018
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Aktualnie coraz większą popularnością cieszą się komunikatory jak Facebook Messenger czy Whatsapp. W większości przypadków wolimy napisać od znajomych niż do nich dzwonić, jest to dla nas szybsze. Jednak wciąż niewiele firm wykorzystuje tego typu narzędzia do kontaktu z swoimi klientami. Jak to zmienić? 

Czat na stornie to prosta forma komunikacji, dzięki którym możemy pomóc potencjalnym klientom kiedy są na naszej stronie internetowej, w czasie gdy tego potrzebują.

LiveChat, Inc – czat tworzony przez polską firmę z Wrocławia, z którego korzystam najczęściej. Posiada on 30 dniowy okres próbny, który może pomóc zweryfikować skuteczność jego działania. Live Chat posiada aplikacje na różne platformy, zarówno na komputery stacjonarne jak i urządzenie mobilne, posiada również wiele integracji i dodatków, które ułatwiają obsługę klienta.

tidiochat.com – narzędzie, które pozwoli nam uruchomić czat, bota, mailing (wkrótce). Bot pozwala na lepszą obsługę klienta, posiada już na starcie wbudowane scenariusze, przez co jego konfiguracja jest łatwa. Posiada aplikację na Windows, Android i iOS.

tawk.to – bezpłatny czat na stronę lub sklep internetowy z bardzo dużą ilością funkcjonalności, warto przetestować.

smartsupp.com – Live chat z wideo nagrywaniem odwiedzających. Czat ten można używać za darmo, posiada kilka pakietów płatnych rozszerzające możliwości.

Zopim – Zendesk Chat – rozbudowany czat na stronę, którego koszt używania zaczyna się od 0 zł

Facebook Messenger – narzędzie jest (październik 2019) cały czas w wersji beta, specyfikacja dostępna jest w dziale dla developerów Facebook pod nazwą Customer Chat Plugin.

Jak zainstalować messengera

Czat na stronę - jaki wybrać? 1

Aby włączyć wtyczkę na stornie, wystarczy wejść do ustawień swojego Fanpage, następnie w ustawieniach przejść do “Platforma Messengera”, “Wtyczka do czatu z klientem”. 

W dalszych krokach wystarczy podążać za instrukcjami. Podać język wtyczki, wiadomość początkową, ustawić średni czas odpowiedzi (najlepiej ustawić automatyczny), następnie pojawi się kod do wklejenia na stronę internetową.

Kod najlepiej wkleić przy użyciu Google Tag Mangera lub ręcznie po otwierającym znaczniku <body> na każdej stronie, na której ma być wyświetlana wtyczka.

Jeśli posiadasz stronę na CMS WordPress możesz pobrać oficjalną wtyczkę z https://wordpress.org/plugins/facebook-messenger-customer-chat/. Instalacja jest bardzo prosta.

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Marketing dla salonu samochodowego 3
  • Marketing

Marketing dla salonu samochodowego

  • 19 września 2018
Zobacz post
Next Article
Sprawdzanie pozycji w Google 4
  • Marketing

Sprawdzanie pozycji w Google

  • 1 listopada 2018
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Pozycjonowanie Sklepu Internetowego 5
Zobacz post
  • Różne

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego

  • Michał Wiercimok
  • 10 sierpnia 2021
Jak zrobić stronę internetową - Poradnik 6
Zobacz post
  • Różne

Jak zrobić stronę internetową – Poradnik

  • Michał Wiercimok
  • 31 marca 2020
.htaccess bez tajemnic 7
Zobacz post
  • Różne

.htaccess bez tajemnic

  • Michał Wiercimok
  • 16 marca 2020
Jaki wybrać hosting 8
Zobacz post
  • Różne

Jaki wybrać hosting

  • Michał Wiercimok
  • 23 lutego 2020
Gdzie zarejestrować domenę internetową? 9
Zobacz post
  • Różne

Gdzie zarejestrować domenę internetową?

  • Michał Wiercimok
  • 20 stycznia 2020
[Case Study] Strona afiliacyjna w 12 miesięcy od 0 - 5000 uu, niskim kosztem 10
Zobacz post
  • Różne

[Case Study] Strona afiliacyjna w 12 miesięcy od 0 – 5000 uu, niskim kosztem

  • Michał Wiercimok
  • 16 stycznia 2020
Wybór domeny na bloga 11
Zobacz post
  • Różne

Wybór domeny na bloga

  • Michał Wiercimok
  • 16 listopada 2019
Jak wydać książkę? 12
Zobacz post
  • Różne

Jak wydać książkę?

  • Michał Wiercimok
  • 12 czerwca 2019
1 comment
  1. Joe pisze:
    8 marca 2021 o 14:53

    Bardzo dobry poradnik. Dzięki niemu zacząłem mieć na stronie w ogóle Chat 😉 i co ważne że darmowe wersję są tych Chatów można przez 2 miesiące mieć za darmo chat na stronie 😉

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}