Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Kupon Google Ads – Jak go zdobyć ?

  • 24 kwietnia 2016
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0
Spis treści
  1. Kupon Google Ads
    1. Jak zdobyć kupon Google Ads:
    2. Dlaczego warto skorzystać z pomocy wykwalifikowanej agencji?
    3. Jak uzyskać bezpłatnie kupon 1200 zł dla swojej kampanii Google Ads?
  2. Podpięcie pod konto agencji
  3. O czym dodatkowo należy pamiętać?

Chcesz uzyskać dodatkowe środki na swoje kampanie Google Ads (dawnej AdWords)? Google wraz z zmianami w systemie reklamowym oraz programie partnerskim dla agencji zmienił zasady przyznawania kodów. Dowiedz się jak uzyskać.

Kupon Google Ads

Od 2022 roku Google oferuje kupony o wartości 1200 zł dla każdego nowego konta. Lub indywidualnie dla nieaktywnych kont od dłuższego czasu.

Dla każdego klienta przyznawana jest jedna kwota promocyjna.

Jak zdobyć kupon Google Ads:

  • Wejść na stronę ads.google.com/intl/pl_pl/start
  • Kliknąć “Zacznij korzystać z Google Ads, wydając 1200 PLN na kampanię otrzymasz od nas 1200 PLN na dalsze działania.“
  • Wydać 1200 zł na swoim konto Google Ads w ciągu 60 dni.

Kod promocyjny Google Ads
Kod promocyjny Google Ads

Kod musisz dodać do konta w ciągu 14 dni od pierwszego wyświetlenia reklamy. Kwotę promocyjną otrzymasz, jeśli po wprowadzeniu kodu promocyjnego Twoje kampanie w ciągu 60 dni wygenerują koszty reklamowe wynoszące co najmniej 1200 zł. Samo wpłacenie 1200 zł na konto Google Ads nie wystarczy, aby otrzymać dodatkowe środki. Zliczanie kosztów reklamowych rozpoczyna się po wprowadzeniu kodu promocyjnego.

Instrukcję jak dodać kod promocyjny znajdziesz w pomocy Google Ads: https://support.google.com/google-ads/answer/1703648

Warunki korzystania z kuponów znajdziesz pod adresem: https://www.google.com/intl/pl_pl/ads/coupons/terms/

Kupony 1200 zł są przyznawane również agencjom SEM, certyfikowanym przez Google i posiadającym status Partnera Google (taką agencją jest na przykład Top Position). Zdobycie takiego kuponu wymaga kontaktu z agencją.

Dlaczego warto skorzystać z pomocy wykwalifikowanej agencji?

  • kampania prowadzona jest przez certyfikowanego specjalistę – z kilkuletnim doświadczeniem, obsługującym konta z dużymi budżetami;
  • kampania Ads realizuje Twoje cele biznesowe;
  • otrzymujesz spersonalizowany raport kampanii;
  • kampania jest na bieżąco monitorowana i optymalizowana w celu poprawy efektywności;
  • oszczędzasz czas i pieniądze – widzisz jak pracują Twoje środki.

Jeśli zleży Ci, by kampania Ads przyniosła wymierny efekt dla Twojej firmy, a budżet kampanii wydawany był rozsądnie i zgodnie z założonym celem, zleć prowadzenie kampanii doświadczonej agencji SEM, posiadającej status Partnera Google. Dla kogo darmowe kampanie Google? Rozwiązanie to jest dobre dla osób, które posiadają niewielkie budżety do zagospodarowania i zaczynają przygodę z Google Ads .

Jak uzyskać bezpłatnie kupon 1200 zł dla swojej kampanii Google Ads?


Jeśli chcesz całkowicie bezpłatnie i bez żadnych zobowiązań otrzymać kupon o wartości 1200 zł na swoją pierwszą kampanię.

Podpięcie pod konto agencji

Jeśli chcesz, by podpiąć Twoje konto Google Ads pod konto agencji bez zobowiązań, napisz do mnie przez stronę kontakt.

Uwaga – w tym wariancie nie oferujemy dodatkowego wsparcia w prowadzeniu kampanii (nadal bezpłatnie możesz uzyskać pomoc od Google).  Jeśli będziesz potrzebować pomocy w zarządzaniu kampanią, napisz do nas, przygotujemy preferencyjną propozycję rozwiązania komercyjnego.

O czym dodatkowo należy pamiętać?

  1. Kupony wydawane są tylko dla nowych kont. Można je wykorzystać jedynie w terminie 14-dni od otworzenia nowego konta.
  2. Kupon 1200 zł, od chwili podpięcia do konta Ads, przez kolejnych 60 dni zlicza wartość wydanych na kampanię środków. (Wstrzymanie kampanii, nie wstrzymuje działania kuponu, nie przedłuża jego terminu ważności).
  3. Nie kupuj kuponów! Możesz otrzymać kupon za darmo.
  4. Aktualnie dostępne są kupony o wartości: Ads: 1200 zł
  5. Więcej o warunkach: https://www.google.pl/ads/coupons/terms.html

Więcej o Google Ads w pozostałych materiałach:

Reklama w Google Ads
Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Co zamierza Napoleon ? 1
  • Różne

Co zamierza Napoleon ?

  • 5 marca 2016
Zobacz post
Next Article
Cheat sheet / wyszukiwarka Bootstrap 2
  • Różne

Cheat sheet / wyszukiwarka Bootstrap

  • 28 kwietnia 2016
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 3
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 4
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 5
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 6
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 7
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 8
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 9
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 10
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}