Od 2003 roku związany jestem z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Dwudziestoletnie doświadczenie w branży – nie przyćmiło mojej kreatywności, pobudziło ją do wzrostu, nauczyło mnie lepiej analizować rynek, minimalizować ryzyko i wybierać najlepsze, niejednokrotnie śmiałe rozwiązania.
Od 2008 roku prowadzę agencję interaktywną Top Position – która pomaga przedsiębiorcom zwiększać zyski poprzez reklamę internetową. W 2016 została wyróżniona wśród 21 agencji z całej Polski, przez firmę Google w programie dla najszybciej rozwijających się i najbardziej perspektywicznych agencji – Google Partners Rising Stars.
Przez okres tych 15 lat pracowałem z setkami firm, z większością współpracuje do dnia dzisiejszego. Specjalizuję się w doradztwie, planowaniu strategii oraz wdrażaniu działań eMarketingowych zarówno dla małych i średnich firm, jak i dla dużych serwisów korporacyjnych.
Bacznie przyglądam się rynkom zachodnim – znacznie bardziej rozwiniętym od rynku rodzimego. Pojawiające się na nich nowinki, adaptuję na polski grunt –uwzględniając jego specyfikę. To innowacje stwarzają liderów.
W mediach
Najlepszy blog SEO według magazynu „Marketing w Praktyce” 2008, nr 12.(wtedy pod adresem www.blog.chinchillastudio.com).
Newsweek (16/2015) „Mordorcy” – Jak przetrwać w korporacji.
TVN24 – Szanują lekarzy, wolą przedsiębiorców. Jakich mężczyzn szukają Polki? (link)
Raport Interaktywnie.com: Marketing w wyszukiwarkach SEO i SEM (maj 2018)