Poniżej przykład efektywności pozycjonowania strony w okresie pierwszych 3 miesięcy. Średni budżet przeznaczony na treści, linki i czas pracy specjalisty (wraz z narzędziami) to 3500 zł netto miesięcznie. Jako, że jest to dopiero początek współpracy, liczymy że najwyższa efektywność dopiero nadejdzie z czasem, gdy zindeksowane zostanie większość treści.

Początkowa sytuacja

Pracę na projektem rozpoczęliśmy w lipcu 2023. Pierwszymi elementami było ustalenie budżetu, który możemy na niego przeznaczyć, oraz zaplanowanie strategii działań. Strona posiadała znikomy ruch z wyszukiwarki Google na poziomie 30 – 50 wejść miesięcznie.

Strona nie była zoptymalizowana technicznie, posiadała znikome treści, które nie były zoptymalizowane pod kątem SEO.

Cel:

Zwiększenie ruchu organicznego i poprawa pozycji dla kluczowych fraz w Google.

Przykład pozycjonowania strony 3

Strategia

  • Optymalizacja treści: Dopasowanie słów kluczowych, tworzenie wartościowych treści dla użytkowników. Element ten w tych pierwszych 3 miesiącach jest dla nas najważniejszy, cały czas go kontynuujemy.
  • Techniczne SEO: Poprawa prędkości ładowania strony, poprawa struktury URL, dodanie mapy strony.
  • Link building: Pozyskiwanie wartościowych odnośników do witryny.

    Wnioski

    • Optymalizacja treści przynosi realne korzyści – większy ruch i lepsze pozycje w wyszukiwarce.
    • Współpraca z blogerami okazała się kluczowa w uzyskaniu jakościowych linków zwrotnych.
    • Poprawa prędkości ładowania strony miała duży wpływ na wskaźnik konwersji.

    Zalecenia dla innych

    • Twórz wartościowe treści, które przyciągną ruch i poprawią pozycje w wyszukiwarkach.
    • Współpracuj z innymi stronami i blogerami w swojej branży.
    • Regularnie monitoruj stronę internetową pod kątem błędów i możliwości

    Podsumowanie

    Tylko 3 miesiące współpracy wystarczyły by zwiększyć ruch na stronie z 50 wejść miesięcznie do ponad 2 400. Czyli o 4700%. Okres trzech miesięcy w SEO to bardzo mało, dlatego na najlepsze efekty dopiero czekamy, liczymy na wielokrotne zwiększenie ruchu do strony z organicznych wyników wyszukiwania.

    Aktualnie (Październik 2023) według a hrefs.com strona widoczna jest pod:

    • 22 frazy na pozycjach 1-3
    • 121 frazy na pozycjach 4-10
    • 426 frazy na pozycjach 11-20
    • 1094 frazy na pozycjach 21-50
    • 1310 frazy na pozycjach 51+

    W sumie 2973 słowa i frazy kluczowe, z czego 143 w TOP10, 426 w TOP20 – który mamy nadzieję, szybko zamienić na pierwsza stronę wyników wyszukiwania.

      Przykład pozycjonowania strony 4

      Jesteśmy tu, aby wspierać Cię w każdym wyzwaniu. Wierzę, że razem możemy osiągnąć znaczące rezultaty. Jeśli poszukujesz eksperta, który z zaangażowaniem podejdzie do Twojego przypadku, serdecznie zachęcam do kontaktu ze mną. Razem osiągniemy sukces!

      Published On: 25 października, 2023 / Categories: Różne /

      About the Author: Michał Wiercimok

      Przykład pozycjonowania strony 9
      Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

      Zostań na bieżąco

      Zapisz się na newsletter i otrzymuj najlepsze wskazówki!

      Błąd: Brak formularza kontaktowego.

      Add notice about your Privacy Policy here.