Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing
  • SEO

Wytyczne Google’a dotyczące tworzenia treści przy użyciu AI

  • 28 lutego 2023
  • 1 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Google wraz z rozwojem sztucznej inteligencji zmienia podejście do tworzenia treści. Firmy coraz częściej korzystają z algorytmów i narzędzi AI do generowania tekstów. W związku z tym Google opracował wytyczne dla twórców takich treści, aby pomóc im w utrzymaniu wysokiej jakości i wartości dla użytkowników.

Oto kilka zasad z wytycznych Google’a dotyczących tworzenia treści przy użyciu AI:

  1. Twórz wartościowe treści – Treści powinny być wartościowe i użyteczne dla użytkowników. Unikaj tworzenia treści o niskiej jakości, które są pełne błędów gramatycznych lub ortograficznych.
  2. Nie kopiuj treści – Nie kopiuj treści z innych źródeł. Treści powinny być oryginalne i unikalne. Wszystkie źródła powinny być wskazane.
  3. Twórz naturalnie brzmiące treści – Treści powinny brzmieć naturalnie i być zrozumiałe dla odbiorców. Unikaj zbyt formalnego języka i używaj prostych, klarownych słów.
  4. Unikaj tworzenia treści manipulujących – Twórz treści w sposób uczciwy i etyczny. Unikaj treści, które mają na celu manipulowanie odbiorcami lub wprowadzanie ich w błąd.
  5. Dbaj o jakość i autorytet treści – Treści powinny być oparte na faktach i dowodach. Używaj zaufanych źródeł i wskazuj na autorów treści.
  6. Stosuj zasady SEO – Twórz treści zgodnie z zasadami SEO, aby pomóc użytkownikom w znalezieniu potrzebnych informacji. Używaj odpowiednich słów kluczowych i tagów.

Wnioski

Tworzenie wartościowych i użytecznych treści jest kluczowe dla sukcesu w wyszukiwarce Google. Zastosowanie wytycznych Google’a dotyczących tworzenia treści przy użyciu sztucznej inteligencji pozwoli na stworzenie treści o wysokiej jakości, które przyciągną użytkowników i będą zgodne z wymaganiami Google’a.

Więcej na: https://developers.google.com/search/blog/2023/02/google-search-and-ai-content

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Wszystko, co musisz wiedzieć o pliku .htaccess 1
  • SEO

Wszystko, co musisz wiedzieć o pliku .htaccess

  • 25 lutego 2023
Zobacz post
Next Article
Google Performance Max 2
  • Google Ads

Google Performance Max

  • 28 lutego 2023
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Pozycjonowanie Bing 3
Zobacz post
  • Marketing
  • SEO

Pozycjonowanie Bing

  • Michał Wiercimok
  • 26 marca 2023
Przekierowanie 302 4
Zobacz post
  • SEO

Przekierowanie 302

  • Michał Wiercimok
  • 7 marca 2023
Google Signals - co to jest? 5
Zobacz post
  • Marketing

Google Signals – co to jest?

  • Michał Wiercimok
  • 2 marca 2023
Google Performance Max 6
Zobacz post
  • Google Ads

Google Performance Max

  • Michał Wiercimok
  • 28 lutego 2023
Wszystko, co musisz wiedzieć o pliku .htaccess 7
Zobacz post
  • SEO

Wszystko, co musisz wiedzieć o pliku .htaccess

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2023
Core Web Vitals - co to jest? 8
Zobacz post
  • Marketing
  • SEO

Core Web Vitals – co to jest?

  • Michał Wiercimok
  • 24 lutego 2023
Słowniczek SEO 9
Zobacz post
  • Marketing

Słowniczek SEO

  • Michał Wiercimok
  • 23 lutego 2023
Google: Pozostawiaj puste opisy alternatywne dla obrazów dekoracyjnych 10
Zobacz post
  • Marketing

Google: Pozostawiaj puste opisy alternatywne dla obrazów dekoracyjnych

  • Michał Wiercimok
  • 22 lutego 2023

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}