Dzień dobry, cześć!
Nazywam się Michał Wiercimok i od 2003 roku pomagam firmom zwiększać zyski w internecie.
Przeszło piętnastoletnie doświadczenie w branży nauczyło mnie lepiej analizować rynek, minimalizować ryzyko i wybierać najlepsze, niejednokrotnie śmiałe rozwiązania.
![Homepage 11 Homepage 11](https://michal.wiercimok.pl/wp-content/uploads/2019/02/newsletter-nobg.jpg)
Google mimo wszystko zachowuje pliki cookie w Chrome
Po czterech latach wysiłków, opóźnień i nieporozumień z branżą reklamową, Google kończy plan wyeliminowania plików cookie ze swojej przeglądarki Chrome. Decyzja o utrzymaniu wszechobecnej…
Google potwierdza wzrost rankingu dla domen z kodem kraju
Gary Illyes z Google potwierdził, że nazwy domen z kodem kraju (ccTLD) osiągają lepsze wyniki w wyszukiwarce Google, ponieważ są preferowane przez algorytm ze względu na lokalny charakter.…
Ekonomia twórców internetowych w Polsce – raport 2024
W internecie coraz więcej osób zarabia na tworzeniu własnych treści. Jak sobie radzą w tym zakresie polscy twórcy internetowi? Poznaj najnowsze trendy i statystyki z raportu “Ekonomia…
Podsumowanie raportu “Customer Journey 2024: Poszukiwanie i zakup produktów online”
Najnowszy raport “Customer Journey 2024: Poszukiwanie i zakup produktów online” dostarcza cennych informacji na temat zachowań i motywacji polskich konsumentów podczas zakupów…
Podsumowanie Raportu Strategicznego IAB Polska 2023/2024
Rok 2023 był szczególny dla branży internetowej w Polsce oraz dla IAB Polska, która obchodziła swoje 25-lecie działalności. Najnowszy Raport Strategiczny IAB Polska, podsumowujący 2023 rok i…
Brak danych o ruchu z AI frustuje wydawców
Google nie zamierza dostarczać danych w Search Console na temat ruchu generowanego przez wyniki wyszukiwania oparte na sztucznej inteligencji (AI).
Zmiany w opłatach za reklamy Google w Hiszpanii, Turcji i Włoszech od lipca 2024
Od 1 lipca 2024 roku, przedsiębiorcy korzystający z platform reklamowych Google, w tym Google Ads oraz Google Display & Video 360, będą musieli uwzględnić nowe opłaty za wyświetlanie…
Google przedstawia główne zmiany mające zapewnić zgodność z ustawą o rynkach cyfrowych
Google ogłosiło szereg nadchodzących zmian, mających na celu zapewnienie zgodności z unijną ustawą o rynkach cyfrowych (DMA), która ma wejść w życie w tym tygodniu.
Co twórcy stron internetowych powinni wiedzieć o aktualizacji Google z marca 2024 r. i nowych zasadach dotyczących spamu
W marcowej aktualizacji z 2024 r., Google wprowadziło szereg kluczowych zmian w swoich algorytmach rankingowych, mających na celu poprawę jakości prezentowanych wyników wyszukiwania. Nowości…
Grooming – Definicja i Znaczenie w Świecie Cyfrowym
Grooming to termin, który zyskał na znaczeniu wraz z rozwojem technologii cyfrowych. Choć może mieć wiele konotacji, w kontekście internetowym odnosi się do procesu, w którym osoba dorosła…