Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt

Pozycjonowanie Kraków

Kiedy potrzebujesz pomocy hydraulika, szukasz ekipy remontowej lub chcesz znaleźć dobrą restaurację, gdzie rozpoczynasz poszukiwania? Bez wątpienia większość osób odpowie, że w internecie, ponieważ w sieci są dziś obecne niemal wszystkie podmioty handlowe i usługowe.

Klienci cenią sobie tempo, w jakim internet dostarcza szczegółowych informacji oraz opinii na temat danej usługi. W sieci poszukujemy firm świadczących usługi zdalne, a także sprzedaż wysyłkową, ale również tych, które działają lokalnie, tak jak wspomniani wcześniej hydraulicy, budowlańcy, czy restauratorzy. Dlatego poza działaniami SEO promującymi stronę w wyszukiwaniach ogólnych, w przypadku przedsiębiorców działających w stolicy Małopolski, kluczowe jest też pozycjonowanie Kraków. Pozycjonowanie pod poszczególne miasta oczywiście zalecam również w przypadku firm nieograniczonych lokalizacją, jednak w ich przypadku odgrywa ono nieco mniejsze znaczenie.

Skuteczne pozycjonowanie Kraków – co zyskujesz?

Świadomość konieczności prowadzenia działań SEO jest wśród polskich przedsiębiorców coraz większa. Co z tego wynika? Na drodze do pozycji numer 1 w wyszukiwaniach napotykamy więcej rywali, którzy są bardziej wymagający niż dawniej. Jednak pozycjonowanie stron Kraków przynosi doskonałe rezultaty, jeśli polega na dążeniu do jasno określonych celów. Dlatego też, zanim rozpocznę wdrażanie konkretnych rozwiązań, czeka nas rozmowa, podczas której chciałbym poznać Twoje plany oraz oczekiwania wobec mojej pracy. Dla trafnego określenia celów muszę również poznać profil Twojej firmy oraz sposób jej działania. Celem działań SEO, a więc tym, co dzięki nim zyskasz, mogą być:

  • większa liczba odwiedzin na stronie
  • wzrost renomy marki
  • wzrost sprzedaży
  • wzrost przychodów

Rosnąca świadomość marki

Niejednokrotnie głównym celem pozycjonowania jest zwiększenie świadomości oraz renomy marki, a nie bezpośrednie zwiększenie przychodów. Za sprawą wyższych pozycji w wyszukiwaniach, na stronę trafia więcej internautów. Przeważnie konsekwencją zwiększonej ilości odwiedzin jest również zwiększona sprzedaż. Jednak świadomość marki poprzez pozycjonowanie dotyczy także, a może przede wszystkim, firm, z którymi nie sposób nawiązać współpracę przez internet. Restauracje, kawiarnie, parki rozrywki i wiele innych placówek stacjonarnych promuje się głównie po to, aby użytkownicy internetu dowiedzieli się o ich istnieniu.

Dzięki działaniom zwiększającym świadomość marki, zwiększamy prawdopodobieństwo, iż napotykając na mieście na siedzibę danej firmy lub jej plakat reklamowy, klient skorzysta z usługi. Zastanów się, jeśli masz do wyboru dwie restauracje – jedną zupełnie Ci nieznaną, a drugą, którą kojarzysz z internetu, którą prędzej wybierzesz? W takich przypadkach pozycjonowanie stron Kraków nie wpływa bezpośrednio na zwiększenie sprzedaży, jednak robi to w sposób pośredni. Stawiając sobie za cel zwiększenie świadomości marki, przede wszystkim pozycjonuję stronę pod frazy kluczowe wyszukiwane przez klientów niezdecydowanych czy też nieokreślonych w kwetii tego, z jakich konkretnie usług lub produktów chcą skorzystać.

Bezpośredni wpływ na sprzedaż

Zarówno działania SEO nieukierunkowane na konkretną lokalizację, jak i pozycjonowanie stron Kraków, w znacznym stopniu bezpośrednio wpływają na sprzedaż, jeśli taki postawimy sobie cel. Sklep internetowy, firma informatyczna, czy też fachowy, tacy jak stolarz czy monter, to przykładowe podmioty, które notują zwiększony popyt na swoje usługi dzięki wyższej pozycji w wyszukiwaniach, dlatego często celem działań SEO jest w ich przypadkach właśnie zwiększenie sprzedaży. Firmy tego typu nie wymagają wizyty w placówce, aby skorzystać z ich usług, stąd wyjątkowa skuteczność pozycjonowania. W takich przypadkach wskazane jest przeprowadzenie pozycjonowania na większą ilość fraz kluczowych, gdyż do tych ogólnych dołączają również bardziej specyficzne, takie jak nazwy konkretnych produktów czy też usług świadczonych przez dany podmiot.

Zwiększenie sprzedaży przekłada się rzecz jasna na wzrost przychodów – im więcej produktów klienci kupują, tym więcej pieniędzy wpływa na konto firmowe. Pamiętaj jednak, aby przed rozpoczęciem intensywnego pozycjonowania strony upewnić się, iż jesteś w stanie obsłużyć zwiększoną liczbę klientów. W przeciwnym razie działania SEO pójdą na marne, a odzyskanie klientów zniechęconych powolną obsługą może okazać się niewykonalne.

Szczególna skuteczność pozycjonowania stron Kraków

Pozycjonowanie Kraków jest szczególnie skuteczne ze względu na turystyczny charakter miasta. Przez cały rok do stolicy Małopolski zjeżdżają się goście z krajów zagranicznych, ale również z innych części Polski. Nie znają oni zupełnie miasta, ani tamtejszych firm, zatem informacji szukają niemal tylko w internecie. Z tego powodu pozycjonowanie stron www polecam również firmom spoza regionu, które działają na większa skalę. Wyszukane przez turystów poszukujących usług w Krakowie nazwy firm zostaną im w głowie, przez co być może skontaktują się z nimi po powrocie do domu, dodatkowo promując markę również wśród rodziny i znajomych. Innymi słowy, skuteczne pozycjonowanie Kraków może zwiększyć sprzedaż również w innych  regionach kraju.

Poproś o konsultację
Pozycjonowanie Katowice
Pozycjonowanie stron internetowych – wykres wzrostu widoczności i ruchu
Poproś o konsultację

Formularz kontaktowy

    Cennik pozycjonowania

    Pozycjonowanie lokalne Kraków już od 799 zł netto miesięcznie. Dla niektórych konkurencyjnych branż efektywność działań w tych budżetach może być niska i może wymagać większego zaangażowania.

    Poproś o konsultację

    Dane Kontaktowe

    Michał Wiercimok 
    T: +48 32 441 62 40
    T: +48 535 629 629 
    E: michal@wiercimok.pl
    Top Position
    ul. Św. Jana 11/4
    40-012 Katowice
    NIP 634-266-04-64 
    REGON: 241748980

    Newsletter

    Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

    Michał Wiercimok
    • Pozycjonowanie Katowice
    • Mapa Strony
    • O mnie
    • Kontakt
    • Polityka plików cookies

    Input your search keywords and press Enter.

    Zarządzaj swoją prywatnością

    Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

    Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Statystyka

    Marketing

    Funkcje
    Zawsze aktywne

    Zawsze aktywne
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}