Pozycjonowanie stron Niemcy
Od 2003 roku, na co dzień w mojej agencji interaktywnej Top Position zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych.
Pomagam firmom budować sprzedaż, poprzez efektywny marketing internatowy – w szczególności pozycjonowanie stron.
Pozycjonowanie w Google.de
Pozycjonowanie Niemcy, czy na innych niemieckojęzycznych rynkach jak Austria, Szwajcaria, Liechtenstein wymaga znajomości tamtejszego runku.
Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mam wyrobione procedury, które pozwalają na efektywne pozycjonowanie stron. Współpracuję z native-speakerami, dziennikarzami niemieckojęzycznymi z różnych portali, a także z blogerami.
Działania opierają się na ciągłej optymalizacji strony internetowej oraz pozyskiwaniu wartościowych odnośników (linków) do witryny.
W procesie pozycjonowania wykorzystuję zaawansowane narzędzia, dzięki którym mogę mierzyć efektywność działań, sprawdzać działania konkurencji, pomóc w dobrze najlepszych fraz kluczowych oraz przygotować strategię tworzenia treści.
SEO DE AT CH – Cennik
Wycena pozycjonowania Niemcy opiera się na pracochłonności – czas , oraz na koszcie „materiałów” – narzędzia SEO, zakup domen, zakup hostingów, linków do witryny.
Efektywność pozycjonowania stron zależna jest od wielu czynników. Między innymi aktualne pozycje strony, jej wiek, autorytet, stan optymalizacji pod kątem pozycjonowania.
Pozycjonowanie na Niemcy, Austrię, Szwajcarię już od 1499 euro netto miesięcznie (dla płatników VAT spoza polski VAT 0%). Dla niektórych konkurencyjnych branż efektywność działań w tym budżetach może być niska i może wymagać większego zaangażowania.
Formularz kontaktowy
Dane kontaktowe
Michał Wiercimok T: +48 32 441 62 40 T: +48 535 629 629 E: michal@wiercimok.pl | Top Position ul. Św. Jana 11/4 40-012 Katowice NIP 634-266-04-64 REGON: 241748980 |
Dlaczego pozycjonowanie Niemcy? Czy warto pozycjonować się w Niemczech?
Niemcy to kraj zamieszkiwany przez 82,7 mln osób. PKB per capita to 44 550 USD (dla porównania Polska 13 823 USD [1]https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_nominalnego_per_capita).
Niemcy posiadają 27,5% udziału w eksporcie Polski , a jego wartość sięga 242 585,3 mln PLN. Polska głownie eksportuje Maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu oraz metale nieszlachetne i artykuły z nich.
Wady i zalety
Pros
- Duży, sąsiedni i chłonny rynek
- Wysoka siła nabywcza obywateli
- Bardzo duży stopień kooperacji pomiędzy polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami
Cons
- Rynek o wyjątkowo silnej konkurencji
- Konsumenci mocno przywiązani do rodzimych produktów
- Pogarszające się nastroje społeczne
Przykład wzrostu ruchu na stronie dzięki pozycjonowaniu.
Chcesz więcej klientów?
Reklama internetowa w Niemczech
Reklama online, u naszego zachodniego sąsiada jest już większa niż telewizja i stale rośnie.
Jest to widoczne w najnowszej prognozie wydatków na reklamę firmy Zenith . Oczekuje się, że inwestycje w reklamy internetowe takie jak display i search oraz ogłoszenia online wzrosną z około 246 miliardów dolarów w ubiegłym roku (2018) do nieco ponad 328 miliardów dolarów w 2021 roku. Oznacza to, że prawie co drugi dolar reklamowy jest inwestowany w kanały cyfrowe.
Reklama internetowa w Niemczech
Według eMarketera Google i Facebook są odpowiedzialne za około połowę obrotów za pomocą reklamy cyfrowej . Dwaj technicy zawdzięczają to dominującej pozycji swoich platform internetowych (w tym Google, YouTube, Facebook i Instagram).
Szczególnie dynamiczny wzrost wydatków na budżety reklamowe można zaobserwować w przypadku portalu Facebook.
Najpopularniejsza przeglądarka w Niemczech to Google Chrome według serwisu statcounter.com. Kolejnymi popularnymi przeglądarkami są Firefox, Internet Explorer, Safari, Edge oraz Opera.
Najpopularniejszymi kurierami w Niemczech są DHL, Hermes, DPD, UPS, GLS,
Chcesz więcej klientów?
Źródło
↑1 | https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_nominalnego_per_capita |
---|