Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt

Pozycjonowanie Niemcy

Poproś o konsultację

Pozycjonowanie stron Niemcy

Od 2003 roku, na co dzień w mojej agencji interaktywnej Top Position zajmujemy się profesjonalnym pozycjonowaniem stron i sklepów internetowych.

Pomagam firmom budować sprzedaż, poprzez efektywny marketing internatowy – w szczególności pozycjonowanie stron.

Pozycjonowanie w Google.de

Pozycjonowanie Niemcy, czy na innych niemieckojęzycznych rynkach jak Austria, Szwajcaria, Liechtenstein wymaga znajomości tamtejszego runku.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu mam wyrobione procedury, które pozwalają na efektywne pozycjonowanie stron. Współpracuję z native-speakerami, dziennikarzami niemieckojęzycznymi z różnych portali, a także z blogerami.

Działania opierają się na ciągłej optymalizacji strony internetowej oraz pozyskiwaniu wartościowych odnośników (linków) do witryny.

W procesie pozycjonowania wykorzystuję zaawansowane narzędzia, dzięki którym mogę mierzyć efektywność działań, sprawdzać działania konkurencji, pomóc w dobrze najlepszych fraz kluczowych oraz przygotować strategię tworzenia treści.

SEO DE AT CH – Cennik

Wycena pozycjonowania Niemcy opiera się na pracochłonności – czas , oraz na koszcie “materiałów” – narzędzia SEO, zakup domen, zakup hostingów, linków do witryny.

Efektywność pozycjonowania stron zależna jest od wielu czynników. Między innymi aktualne pozycje strony, jej wiek, autorytet, stan optymalizacji pod kątem pozycjonowania.

Pozycjonowanie na Niemcy, Austrię, Szwajcarię już od 1499 euro netto miesięcznie (dla płatników VAT spoza polski VAT 0%). Dla niektórych konkurencyjnych branż efektywność działań w tym budżetach może być niska i może wymagać większego zaangażowania.

Formularz kontaktowy

    Dane kontaktowe

    Michał Wiercimok
    T: +48 32 441 62 40
    T: +48 535 629 629
    E: michal@wiercimok.pl
    Top Position
    ul. Św. Jana 11/4
    40-012 Katowice
    NIP 634-266-04-64 
    REGON: 241748980

    Dlaczego pozycjonowanie Niemcy? Czy warto pozycjonować się w Niemczech?

    Niemcy to kraj zamieszkiwany przez 82,7 mln osób. PKB per capita to 44 550 USD (dla porównania Polska 13 823 USD [1]https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_nominalnego_per_capita).

    Niemcy posiadają 27,5% udziału w eksporcie Polski , a jego wartość sięga 242 585,3 mln PLN. Polska głownie eksportuje Maszyny i urządzenia mechaniczne, elektryczne oraz ich części, pojazdy, samoloty, statki i inne środki transportu oraz metale nieszlachetne i artykuły z nich.

    Wady i zalety

    Pozycjonowanie Niemcy 1

    Pros

    Zalety:
    • Duży, sąsiedni i chłonny rynek
    • Wysoka siła nabywcza obywateli
    • Bardzo duży stopień kooperacji pomiędzy polskimi i niemieckimi przedsiębiorstwami
    Pozycjonowanie Niemcy 2

    Cons

    Wady:
    • Rynek o wyjątkowo silnej konkurencji
    • Konsumenci mocno przywiązani do rodzimych produktów
    • Pogarszające się nastroje społeczne

    Przykład wzrostu ruchu na stronie dzięki pozycjonowaniu.

    Pozycjonowanie Katowice
    Pozycjonowanie stron internetowych – wykres wzrostu widoczności i ruchu

    Chcesz więcej klientów?

    Poproś o konsultację

    Reklama internetowa w Niemczech

    Reklama online, u naszego zachodniego sąsiada jest już większa niż telewizja i stale rośnie.

    Jest to widoczne w najnowszej prognozie wydatków na reklamę firmy Zenith . Oczekuje się, że inwestycje w reklamy internetowe takie jak display i search oraz ogłoszenia online wzrosną z około 246 miliardów dolarów w ubiegłym roku (2018) do nieco ponad 328 miliardów dolarów w 2021 roku. Oznacza to, że prawie co drugi dolar reklamowy jest inwestowany w kanały cyfrowe.

    Pozycjonowanie Niemcy 3
    Udział mediów w wydatkach reklamowych. Źródło: statista.com

    Reklama internetowa w Niemczech

    Według eMarketera Google i Facebook są odpowiedzialne za około połowę obrotów za pomocą reklamy cyfrowej . Dwaj technicy zawdzięczają to dominującej pozycji swoich platform internetowych (w tym Google, YouTube, Facebook i Instagram). 

    Pozycjonowanie Niemcy 4

    Szczególnie dynamiczny wzrost wydatków na budżety reklamowe można zaobserwować w przypadku portalu Facebook.

    Pozycjonowanie Niemcy 5

    Najpopularniejsza przeglądarka w Niemczech to Google Chrome według serwisu statcounter.com. Kolejnymi popularnymi przeglądarkami są Firefox, Internet Explorer, Safari, Edge oraz Opera.

    Pozycjonowanie Niemcy 6

    Najpopularniejszymi kurierami w Niemczech są DHL, Hermes, DPD, UPS, GLS,

    Pozycjonowanie Niemcy 7
    Kurierzy w Niemczech. Źródło: de.statista.com

    Chcesz więcej klientów?

    Poproś o konsultację

    Źródło[+]

    Źródło
    ↑1 https://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_pa%C5%84stw_%C5%9Bwiata_wed%C5%82ug_PKB_nominalnego_per_capita

    Newsletter

    Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

    Michał Wiercimok
    • Pozycjonowanie Katowice
    • Mapa Strony
    • O mnie
    • Kontakt
    • Polityka plików cookies

    Input your search keywords and press Enter.

    Zarządzaj swoją prywatnością

    Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

    Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

    Funkcjonalne Zawsze aktywne
    Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
    Preferencje
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
    Statystyka
    Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
    Marketing
    Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
    Statystyka

    Marketing

    Funkcje
    Zawsze aktywne

    Zawsze aktywne
    Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
    Zarządzaj opcjami
    {title} {title} {title}