Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt

Szkolenia marketing internetowy

Komu dedykuje szkolenia?

Szkolenia są kierowane przede wszystkim do właścicieli mikro i małych firm oraz osób odpowiedzialnych za marketing, które chcą znać najnowsze trendy w e-marketingu i budować przewagę na konkurencją.
Co zyskasz?

Przede wszystkim wiedzę na temat aktualnie skutecznych metod promocji firmy w internecie. Szybki rozwój technologi sprawia, że coraz więcej czynności wykonujemy za pomocą internetu i smartfonów. Jednocześnie, coraz trudniej jest nadążyć za tymi nowościami. Coś, co było skuteczne jeszcze rok, czy dwa lata temu, dzisiaj może być już nieefektywne.

Dlaczego ja?

Marketingiem internetowym zajmuję się od około 15 lat. Od ponad 10 lat jestem właścicielem agencji interaktywnej. Na co dzień pomagam budować i wdrażać strategię klientom agencji. Sam na edukację z obszaru marketingu poświęcam kilkadziesiąt godzin miesięcznie.

Dla Ciebie oznacza to, że bazuję na bardzo dużym, praktycznym doświadczeniu. Wszystkie swoje materiały opieram na praktyce, a nie jedynie na teoriach. Więcej przeczytasz na podstronie „o mnie”.

Tematy szkoleń

W przygotowaniu.

Szkolenia marketing internetowy

Ogólne szkolenie na temat skutecznego marketingu internetowego, podczas którego poznasz trendy i aktualnie skuteczne metody promocji firmy, czy sklepu internetowego w sieci.

Wiedza, jaką zdobędziesz po tym szkoleniu pozwoli Ci stworzyć strategię obecności w internecie, wdrożyć ją, lub pomoże w przygotowaniu briefu dla agencji, jej wyborze oraz kontrolowaniu efektów.

Dowiedz się więcej:

Szkolenie SEO – Pozycjonowanie stron

Szkolenie pozycjonowania stron internetowych pozwoli Ci lepiej zrozumieć mechanizmy wyszukiwarek internetowych, w szczególności Google. Szkolenie to zawiera informacje teoretyczne o zasadzie działania i wpływaniu na działanie wyszukiwarek internetowych. Z szkolenia dowiesz się, jak zaplanować i wdrożyć strategię SEO w swojej firmie. Przedstawione zostaną aktualnie działające metody oraz rzeczy, których powinieneś unikać.

Dowiedz się więcej:

Szkolenie Google Ads (AdWords)

Google Ads to prawdopodobnie najpotężniejsze narzędzie reklamy internetowej na świecie. Nieprzerwanie od 2000 roku jest intensywnie rozwijane. Szkolenie z Google Ads ma za zadanie przestawić możliwości systemu, pomóc zaplanować strategię działań, wdrożyć je i optymalizować, by uzyskać jak najwyższą efektywność przy jak najniższym koszcie pozyskania klienta.

Dowiedz się więcej:

Terminy i ceny

Najczęstsze pytania

  1. Czy na szkolenie otrzymam fakturę?
    Oczywiście. Podczas rejestracji wystarczy podać dane firmy, żeby otrzymać fakturę VAT.
  2. Co otrzymam w ramach szkolenia?
    Otrzymasz wszystkie materiały szkoleniowe, notes, przybory do pisania. Otrzymasz również certyfikat uczestnictwa  w szkoleniu.
  3. Czy jest możliwość przeprowadzenia w mojej firmie?
    Owszem jest tak możliwość. Szkolenie takie jest przygotowywane indywidualnie zgodnie z profilem Twojej działalności.

Masz dodatkowe pytania? Przejdź na stronę kontakt.

Szkolenia marketing internetowy 1
Szkolenia marketing internetowy 2

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}