Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • 6 sierpnia 2020
  • 4 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0
Spis treści
  1. Skąd wiedzieć, kiedy ponownie otworzyć
  2. Korzystanie z trendów, aby zobaczyć, jak może wyglądać nowa normalność w podróży
  3. Dlaczego bezpieczeństwo jest nową koniecznością
  4. Wiemy również, że stawką jest elastyczność i bezpieczeństwo.
  5. Jakie kroki podjąć teraz

Chociaż pandemia koronawirusa dotknęła każdą dużą branżę, nic dziwnego, że wpływ na podróże był znaczący. W rzeczywistości ostatnie badanie[1]https://research.skift.com/wp-content/uploads/2020/05/Travel-Marketing-During-COVID-19.pdf pokazuje, że 90% światowych sprzedawców turystycznych zmniejszyło swoje budżety marketingowe.

A ponieważ zarówno podróże służbowe, jak i turystyczne zostały zatrzymane, wiele marek zostało zmuszonych do redukcji. Ale gdy firmy zaczynają ponownie włączać światła, a konsumenci zaczynają odzyskiwać zaufanie, istnieją dwie kluczowe kwestie, nad którymi zastanawiają się specjaliści od marketingu turystycznego: jak dowiedzieć się, kiedy ponownie otworzyć i jak będzie wyglądać nowy standard podróży.

Na całym świecie problemem pozostaje równowaga między bezpieczeństwem konsumentów a wpływem ekonomicznym na podróże. Jednak działania podjęte obecnie w celu przygotowania się do ożywienia mogą wpłynąć na zdolność przetrwania przedsiębiorstw. Mając to na uwadze, zidentyfikowaliśmy trendy podróżnicze, spostrzeżenia i strategiczne kroki, które marketerzy mogą zastosować na swojej mapie drogowej, aby pomóc w wyznaczeniu ścieżki naprzód.

Skąd wiedzieć, kiedy ponownie otworzyć

Istnieje wiele czynników, które należy ocenić przy podejmowaniu decyzji o ponownym otwarciu lub wznowieniu działalności, z których nie mniej ważny jest apetyt konsumentów. Raporty dotyczące mobilności społeczności Google pomogą Ci zrozumieć tę dynamikę na Twoim rynku (Raporty znajdziesz pod linkiem: https://www.google.com/covid19/mobility/).

Raporty są podzielone według lokalizacji i przedstawiają zmiany w wizytach w handlu detalicznym i rekreacji, sklepach spożywczych i aptekach, parkach, stacjach tranzytowych, miejscach pracy i obszarach mieszkalnych.

Korzystanie z trendów, aby zobaczyć, jak może wyglądać nowa normalność w podróży


Pandemia spowodowała ogromne zmiany w zachowaniach konsumentów. Niektóre zmiany mogą być tymczasowe, na przykład wzrost liczby osób próbujących odwołać loty lub dowiedzieć się, czy ich loty zostały odwołane. W rzeczywistości zaobserwowaliśmy, że zapytania „odwołaj lot” (takie jak „odwołany lot” i „czy mogę anulować mój lot”) wzrosły ponad 15 razy w marcu 2020 r. W porównaniu ze styczniem tego roku.1 W miarę jak kraje zaczynają się otwierać, widzimy te liczby zaczynają spadać.

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 1
Źródło: Trendy Google, marzec 2020 r. W porównaniu do stycznia 2020 r.

Jednak inne zmiany prawdopodobnie zmienią sposób, w jaki podróżujemy daleko w przyszłość (pomyśl o przesiewach TSA na lotniskach po 11 września). W rzeczywistości 67% konsumentów w Ameryce Północnej spodziewa się zmian w sposobie podróżowania[2]https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-apac/trends-and-insights/state-travel-apac-identifying-trends-prepare-road-ahead/, w porównaniu z 87% podróżujących z Azji i Pacyfiku oraz 70% z Europy[3]Global Web Index, Global, Coronavirus Research, multi-market research wave 3, April 2020..

Na przykład liczba wyszukiwań związanych z „wirtualnymi wycieczkami” wzrosła na całym świecie o ponad 500 % rok do roku, 3 sugeruje, że ludzie mogą preferować alternatywę dla wycieczek osobistych, dopóki nie poczują się bezpiecznie.

Ponadto, jak widzieliśmy w kwietniu, od 25% do 35% pierwszych podróży konsumentów będzie odbywać się do pobliskich miejsc docelowych, takich jak stacje stacjonarne lub miejsca w odległości dojazdowej[4]Global Web Index, Global, Coronavirus Research, multi-market research wave 3, April 2020..

Wśród osób, które wskazały, że byłyby skłonne rozważyć podróż w ciągu najbliższych trzech miesięcy , 50% stwierdziło, że najprawdopodobniej wybrałoby plażę lub małe miasteczko, w którym łatwiej jest zachować dystans społeczny[5]Google Surveys, U.S., “COVID-19 & Travel Intent,” n = 551 respondents who indicated they would be willing to consider travel in the next three months, July 2020.. Liczba wyszukiwań hasła „domki do wynajęcia” wzrosła na całym świecie o ponad 100% rok do roku, a liczba wyszukiwań hasła „wynajem samochodów kempingowych” near ”wzrosła globalnie o ponad 200% rok do roku.” 6

Dlaczego bezpieczeństwo jest nową koniecznością


Wiemy również, że stawką jest elastyczność i bezpieczeństwo, a branża staje się mniej rygorystyczna, jeśli chodzi o opłaty za zmiany i anulowanie, a bardziej koncentruje się na ulepszonym sprzątaniu na poziomie szpitalnym. Kraje APAC doświadczają podobnych zmian, choć w nieco niższych wskaźnikach niż w USA.

W niedawnym badaniu dotyczącym zamiarów podróżnych, wśród osób, które wskazały, że byłyby skłonne rozważyć pobyt w hotelu w ciągu najbliższych trzech miesięcy, 32% stwierdziło: , “sprzątanie hoteli na poziomie szpitalnym” sprawiłoby, że byłyby one najbardziej skłonne do rezerwacji pobytu.[6]Google Surveys, U.S., “COVID-19 & Travel Intent,” n = 551 respondents who indicated they would be willing to consider travel in the next three months, July 2020.

Wiemy również, że stawką jest elastyczność i bezpieczeństwo.


Już teraz widzimy, że niektóre marki w USA reagują, tworząc doświadczenia bezdotykowe, takie jak samoczyszczące się pokoje i nowa technologia identyfikacji podróżnych zagrożonych medycznie. Widzimy nawet pojawiające się nowe partnerstwa z hotelarzami ze Stanów Zjednoczonych, takimi jak Four Seasons i Johns Hopkins[7]https://www.forbes.com/sites/jqlouise/2020/05/13/four-seasons-announces-collaboration-with-johns-hopkins-for-new-global-safety-program/#481742e528e6 lub Hilton z Lysol i Mayo Clinic[8]https://skift.com/2020/04/27/hilton-lysol-and-the-mayo-clinic-team-up-on-new-cleaning-standard-for-hotels/.

Jakie kroki podjąć teraz

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 2

W tej chwili niezwykle ważne jest, aby dostosować się do oczekiwań konsumentów i odpowiednio ustalić priorytety.

Podejmij działania wcześnie. Zajmij się zmianami w zachowaniu konsumentów, automatyzując działania marketingowe. Umożliwia to reagowanie na zapotrzebowanie w czasie rzeczywistym.


Śledź wskaźniki wyprzedzające. Zacznij śledzić kluczowe wskaźniki poza podróżami, takie jak wyszukiwania restauracji, siłowni i kin. Zintegruj te informacje z własnymi danymi, aby lepiej przygotować się na wzrost popytu.


Przyspiesz transformację cyfrową. Umieść dane w centrum swoich działań, aby Twoja firma była bardziej elastyczna i elastyczna.
Teraz bardziej niż kiedykolwiek ważne jest, aby zachować świadomość, elastyczność i zdolność dostosowania się do zmieniających się potrzeb konsumentów. Chociaż nie możemy z całą pewnością powiedzieć, kiedy podróże się poprawią, wiemy, że ludzie wskażą, kiedy będą gotowi, a pozostanie skupionym będzie miało kluczowe znaczenie.

Artykuł na podstawie: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/insights-trends/thought-leadership/coronavirus-impact-on-travel/

Źródło[+]

Źródło
↑1 https://research.skift.com/wp-content/uploads/2020/05/Travel-Marketing-During-COVID-19.pdf
↑2 https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-apac/trends-and-insights/state-travel-apac-identifying-trends-prepare-road-ahead/
↑3, ↑4 Global Web Index, Global, Coronavirus Research, multi-market research wave 3, April 2020.
↑5, ↑6 Google Surveys, U.S., “COVID-19 & Travel Intent,” n = 551 respondents who indicated they would be willing to consider travel in the next three months, July 2020.
↑7 https://www.forbes.com/sites/jqlouise/2020/05/13/four-seasons-announces-collaboration-with-johns-hopkins-for-new-global-safety-program/#481742e528e6
↑8 https://skift.com/2020/04/27/hilton-lysol-and-the-mayo-clinic-team-up-on-new-cleaning-standard-for-hotels/
Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
5 najgorszych pomysłów na biznes online 5
  • Biznes

5 najgorszych pomysłów na biznes online

  • 23 lipca 2020
Zobacz post
Next Article
Tag Title 6
  • Marketing

Tag Title

  • 2 października 2020
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 7
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 8
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 9
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 10
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 11
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 12
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 13
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020
Darmowe i płatne szkolenia internetowe 14
Zobacz post
  • Biznes
  • Marketing

Darmowe i płatne szkolenia internetowe

  • Michał Wiercimok
  • 20 grudnia 2019

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}