Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Eventy

3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018

  • 31 marca 2018
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

17 marca 2018 w siedzibie Allegro w Warszawie odbyła się już 3 Edycja Affiliate Days. Pierwsza dla mnie. Pomysł na wyjazd wziął się z ciekawości, a nawet bardziej z chęci zainspirowania się i mocniejszego powrotu do afiliacji. 

Na sobotnie spotkanie Affiliate Days wybraliśmy się trzyosobową grupą Top Position. Weekend, a trzeba pracować :).

Szczegóły spotkania znajdują się pod adresem www.ceneo.pl/lp/Affdays. A jeśli się znajdowały i ich już nie ma, poniżej jak to wyglądało, bo trochę odbiegało to od oficjalnej agendy.

Spotkanie było kierowane przede wszystkim początkującym w afiliacji.  Paweł Kozłowski z Ceneo.pl opowiadał o podstawach, jak założyć blog, co to SEO i jak działa.

Następnie miała się odbyć prezentacja Dereka Freer z PepperJam – “How affiliate marketing differs across the globe and how you can expand your international reach.” O ile temat zapowiadał się ciekawie, do prezentacji nie doszło.

Ola Gościniak z Jestem Interaktywna prowadziła prezentację o temacie “Budowanie zaangażowania w social mediach w kontekście programów partnerskich”. W prezentacji znalazły się podpowiedzi jak komunikować się z odbiorcami, jak budować wśród nich zaangażowanie (min. przez budowanie własnych grup na FB, transmisje live).

Arkadiusz Kamiński z ARHN.EU z prezentacją “W sieci nikt nie jest profesjonalistą” – ta prezentacja dla mnie była najciekawsza, choć nie poruszała żadnej “twardej” kwestii “jak”, to była przeprowadzona bardzo ciekawie i inspirująco. Opowiadała o tym, że zaczynając nie najważniejszy jest sprzęt i lata w szkole filmowej, a wartość przekazywana użytkownikom. Przykładami tutaj były między innymi kanały YT takich osób jak Mehdi Sadaghdar (1,4 mln subskrypcji na YT), czy Linus Sebastian.

Kuba Klawiter przyszedł z tematem “Jak uczciwie zarabiać w sieci?”. Poruszany temat był w formie dyskusji z uczestnikami. Kuba przedstawił swoje podejście polegające (z grubsza) na tym, że nie recenzuje przedmiotów, od firm za pieniądze. Zgodzić się może natomiast na przykład na product placement produktów firm, które nie będzie testował. Wynika to z tego, że otrzymując coś od kogoś podświadomie w ramach rewanżu będziemy chcieli się odwdzięczyć. Tu dyskusja była dość burzliwa i wydaje mi się, że nie wszyscy wiedzieli o co Kubie chodziMichał Wiercimok, Kuba Klawiter

Pomiędzy prelekcjami miejsce miały prezentacje firm partnerskich jak i samo Ceneo opowiadało o samym Ceneo, jak i programie partnerskim oraz jego przyszłości.

Całe wydarzenie na plus. Na minus jedynie, mały chaos organizacyjny i brak dwóch zapowiadanych prezentacji. Szczególnie polecał bym osobą początkującym, chcącym dowiedzieć się czegoś nowego i poznać nowych ludzi.

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Trendy w e-marketingu na 2018 rok 1
  • Marketing

Trendy w e-marketingu na 2018 rok

  • 3 stycznia 2018
Zobacz post
Next Article
  • Biznes

Oferta handlowa

  • 26 maja 2018
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Element Talks 2018 2
Zobacz post
  • Eventy

Element Talks 2018

  • Michał Wiercimok
  • 19 czerwca 2018
#e-biznes festiwal 2017 3
Zobacz post
  • Eventy
  • Różne

#e-biznes festiwal 2017

  • Michał Wiercimok
  • 26 listopada 2017
Brighton SEO 15 września 2017 4
Zobacz post
  • Eventy
  • Marketing

Brighton SEO 15 września 2017

  • Michał Wiercimok
  • 18 września 2017

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}