Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Eventy

Element Talks 2018

  • 19 czerwca 2018
  • 3 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0
Spis treści
  1. Element Talks 2018 – Designers, let’s talk business!
    1. Ruszamy
    2. Jakoś(ć)
    3. Przyszłość

Właśnie jestem po kolejnej edycji konferencji dla grafików Element Talks o temacie przewodnim “Designers, let’s talk business!”. Była to moja trzecia konferencja Element Talks podrząd, z biletem kupionym w ciemno, w pierwszym dniu sprzedaży. Jaka była ta konferencja? Czy warto wybrać się na kolejne edycje? 

Z grafiką nie mam za wiele wspólnego, przynajmniej od strony wykonawczej, na co dzień nie projektuję. Ale wiedza teoretyczna pomaga mi lepiej współpracować z twórcami, doradzać klientom, przeprowadzać audyty stron pod kątem UX. Wolę jeździć na tego typu konferencje i spotkania, niż na te związane z marketingiem, którym zajmuję się od 15 lat. Zawsze dowiem się czegoś nowego, a w przypadku tych drugich rzadko się to udaje.

Poprzednie dwie edycje Element Talks na których byłem pozwalały się zainspirować, poznać nowe narzędzia, przekazywały praktyczne wskazówki z różnych obszarów, nie tylko grafiki.

Element Talks 2018 – Designers, let’s talk business!

Bilet na konferencję Early Birds za 279 zł kupiłem pierwszego dnia sprzedaży (bilety następnie drożały do 319 i 400 zł) ufając, że wyższa cena (rok wcześniej 219 zł, 279 zł, 349 zł) spowoduje, że konferencja przejdzie na jeszcze wyższy poziom.

Nie ma co nikomu zaglądać do kieszeni, ale skoro motyw przewodni konferencji to “Designers, let’s talk business” – cena wyższa o te 60 zł to ponad 120 000 zł na organizację (według organizatorów, było 2000 osób) przez co oczekiwania naturalnie również wzrosły.

Ruszamy

Sobota 16 czerwca 2018, ciepły poranek w Warszawie. Pierwsze prezentacje zaczęły się o 11:00. Pełna sala, wszyscy wyczekują z notesami znalezionymi w torbie konferencyjnej, ale… bez długopisów. Nici z notatek. W torbie konferencyjnej znalazły się jeszcze ulotki sponsorów oraz katalog mebli.

Mijają pierwsze prezentacje w języku angielskim (większość gości było zza granicy, cały pierwszy dzień był prowadzony po angielsku). Już po krótkiej chwili okazuje się, że nagłośnienie jest tak słabe, że praktycznie niczego nie można zrozumieć. Nie pomaga zmiana miejsca – na środku słabo, po bokach sceny nie lepiej. Wpadam na pomysł, by wziąć słuchawki z tłumaczeniem symultanicznym. Jednak, jak się okazało, ilość odbiorników była mocno ograniczona.

No nic, będzie potrzeba więcej skupienia, ale może jakoś uda się wsłuchać w to co mówią prelegenci? Mijają minuty, a w raz z nimi temperatura w hali przy Mińskiej 65 (również tu odbyła się konferencja dwa lata temu). Po chwili temperatura w hali robi się na tyle wysoka i niekomfortowa, że nie da się skupić na czymkolwiek. Zostały dostawione wentylatory przemysłowe, ale na niewiele się to zdało – efektem był tylko dodatkowy hałas.

Zobaczcie sami.

https://michal.wiercimok.pl/wp-content/uploads/2018/06/VID_20180616_155418.mp4

 

Notes i program konferencji do czegoś się przydały. Jednak temperatura z wykładu na wykład wciąż rosła. W zeszłym roku zgrzewki wody były dostępne za darmo na paletach, w tym roku po zimną wodę konieczne było przejście się na pobliską stację benzynową.

Jakoś(ć)

Same prezentacje w większości były albo autopromocyjne, albo stanowiły pokazy slajdów z portfolio (równie dobrze można przeglądać np. www.behance.net). Udało mi się przez dwa dni, zapisać może z dwie rzeczy (do sprawdzenia później). Trudno znaleźć tu tytułowy “business”, a w ręcz przeciwnie – jedna z prezentacji traktowała w 100% o odżywianiu. Zresztą, mówiąc o odżywianiu, organizatorzy zapewnili 3 food trucki z fast foodem. Jeden na scenie, drugi poza nią. Dodatkowo, wiele osób narzekało na brak czegokolwiek “vege”.

Dziewczyny (organizatorki) organizują już kolejne wydarzenia, takie jak:

  • Element UX Talks 2018 (tak o doświadczenie użytkownika),
  • Element Urban Talks 2018 30 listopada 2018 – 2 grudnia 2018,
  • European Design Festival 24 – 26 maja 2019, Warszawa.

Tak więc wydaje się, że stały się agencją eventową [1]1.https://malawielkafirma.pl/organizacja-wydarzenia/ i jednocześnie za dużo wzięły sobie na głowę. Wydaje się, że tak słaba organizacja Element Talks 2018 może wynikać z trzymania kalkulatora z zyskami i przeniesienia zysków na rzecz inwestycji w nowe eventy. Albo… ?

Przyszłość

Mam nadzieję, że po tej konferencji organizatorki wyciągną dużo wniosków i w przyszłości ponownie będzie można polecać Element Talks, gdyż wydaj mi się, że brakuje konferencji dla grafików w Polsce.

Warto dodać, że w ramach rekompensaty uczestniczki zaproponowały 20% rabatu na kolejną swoją konferencję.  Ja tymczasem nie planuje uczestnictwa w żadnym wydarzeniu tego organizatora do czasu, aż nie pojawią się ponowne, dobre opinie.

A Wy? Byliście na tegorocznych Element Talks? Opiszcie swoje wrażenia i opinie.

Źródło[+]

Źródło
↑1 1.https://malawielkafirma.pl/organizacja-wydarzenia/
Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Jak pobrać film z Facebook 1
  • Marketing

Jak pobrać film z Facebook

  • 9 czerwca 2018
Zobacz post
Next Article
Rozszerzenia SEO (i nie tylko) do przeglądarek 2
  • Różne

Rozszerzenia SEO (i nie tylko) do przeglądarek

  • 5 sierpnia 2018
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018 3
Zobacz post
  • Eventy

3 Edycja Affiliate Days with Ceneo 2018

  • Michał Wiercimok
  • 31 marca 2018
#e-biznes festiwal 2017 4
Zobacz post
  • Eventy
  • Różne

#e-biznes festiwal 2017

  • Michał Wiercimok
  • 26 listopada 2017
Brighton SEO 15 września 2017 5
Zobacz post
  • Eventy
  • Marketing

Brighton SEO 15 września 2017

  • Michał Wiercimok
  • 18 września 2017

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}