Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Eventy
  • Marketing

Brighton SEO 15 września 2017

  • 18 września 2017
  • 5 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0
Spis treści
  1. Bilety
  2. Transport i nocleg
  3. Konferencja
  4. Relacja
  5. Fundamentals
  6. Online PR
  7. APIs in Search
  8. Paid Search
  9. Affiliate Marketing
  10. Ranking Factors
  11. Javascript & Frameworks
  12. Future of Search
  13. Reputation
  14. Advanced Keyword Research
  15. Influencer Marketing
  16. On Site
  17. Business
  18. International
  19. Content Marketing
  20. Analytics
  21. Lunch Keynote
  22. E-commerce
  23. Technical SEO
  24. Email Marketing
  25. Chatbots
  26. Paid Social
  27. Link Building
  28. Content Strategy
  29. Video
  30. Onsite Content
  31. Strategy
  32. Crawl & Indexation
  33. Market Place Optimisation
  34. AMP
  35. Outreach
  36. Social

W ostatni piątek 15 września odbyła się jedna z największych konferencji w Anglii poświęcona pozycjonowaniu stron – BrightonSEO. Po wielu pozytywnych recenzjach z poprzednich decyzji, postanowiłem również sprawdzić jak ta konferencja wygląda na żywo.

Bilety

Przed konferencją dostępna jest pula bezpłatnych biletów. Podstawowe bilety są za niewygórowana cenę 100£ (porównując również do polskich konferencji).

Jeśli nie uda się zdobyć bezpłatnych biletów (nam się udało), polecam już od samego początku popytać na grupach SEO czy ktoś nie chce je oddać, liczba oddawanych biletów rośnie im bliżej konferencji.

Transport i nocleg

Do Brighton można dostać się lecąc tanimi liniami lotniczymi do Londynu, koszt biletów średnio to 300 zł. Następnie autobusem (~2h jazdy) lub pociągiem (~1h jazdy) z stacji Victoria Station.

Samo Brighton nie jest duże, bardzo łatwo się tu poruszać zwłaszcza, że działa Uber. Średnia cena noclegu 80£ (my spaliśmy w Britannia Study Hotel i możemy polecić).

Konferencja

Sama konferencja jest bardzo dobrze zorganizowana, pojawiają się na niej prelegenci z całego świata. Wykłady prowadzone są w wielu salach i w wielu kierunkach. Sam poziom wykładów jest na umiarkowanym poziomie zaawansowania, nie mniej z każdej prezentacji zawsze można wynieść coś nowego (piszę to z perspektywy ponad 10 lat w branży, jeśli ktoś ma mniejsze doświadczenie niż 5 lat, na pewno będzie o wiele bardziej zadowolony ode mnie). Obok konferencji odbywa się małe expo z stoiskami firm związanych z SEO, jest to okazja do zdobycia rabatów na narzędzia i poznanie nowych rozwiązań.

Oprócz samej konferencji warto zaznaczyć że warto pojawić się  w celu poznania nowych ludzi i rozszerzenia sieci kontaktów. Dlatego warto przyjechać dzień wcześniej i zostać dzień później (po konferencji jest oficjalne after party).

Brighton SEO 15 września 2017 1
Robert Nowaczyk, Michał Wiercimok, Robert Niechciał

Relacja

Cała relacja z sceny głównej jest dostępna na YT pod adresem: https://youtu.be/LeSozRzol2w Materiały z poszczególnych bloków poniżej.

Fundamentals

Danny Richman – The small tweaks you need to be making to boost your existing rankings

Ric Rodriguez – The SEOs Guide To JavaScript 

Nicole Bullock – Managing Multi-Location Listings in Google My Business

Online PR

Shannon McGuirk – News hooks: what are they and how can you make the most of them in your digital PR and link building strategies?

Sophie Everett – How to package and pitch a story to journalists

Bobbi Brant – How to Get Top Links With an Unknown Brand and No Budget

APIs in Search

Yiğit Konur – Connecting APIs without Coding Skills to Create Your Own Dashboards

Kostas Voudouris – Performance-based optimisation using Google Search Console API

Stephan Solomonidis – Using Natural Language APIs in SEO

Paid Search

Jeroen Maljers – Top 10 AdWords Tactics for B2B Lead Gen Campaigns

Saija Mahon – How to use remarketing tactics to activate and enhance client retention

Anu Adegbola – Excel Formulas PPC professionals need

Affiliate Marketing

Helen Southgate – Affiliate Marketing – what’s it all about?

Ranking Factors

Christoph Cemper – Increase your search engine traffic by up to 500% with this simple trick

Jo Turnbull & Daniel Furch – A different perspective on Ranking Factors

Duane Forrester – Markup, User Driven Change and Your Future: Do this today for success tomorrow.

Javascript & Frameworks

Bartosz Góralewicz – Can Google properly crawl and index JavaScript? SEO experiments – results and findings.

Emily Grossman – PWAs and New JS frameworks for Mobile

David Lockie – Using Open Source Software to Speed up your Roadmap

Future of Search

Daniel Rowles – Using Advanced Social Listening Techniques to Drive SEO

Saeley Jnr Johnson – Speak Easy – The rise of Voice Search

Vikas Arora – Psychology of Search

Reputation

Ammon Johns – The Myth of Domain Authority

Myles Anderson – Harnessing your Online Reputation to win New Customers

Ben Harrow – Quality PR Linkbuilding – with Terrible Budget

Advanced Keyword Research

Stacey MacNaught – Tactical, Practical Keyword Research for Today’s SEO Campaigns

Sophie Coley – Answering The Public: How To Find Top-Notch Audience Insight in Search Data and How To Apply It

Kelvin Newman – Scary SERPs (and keyword creep)

Influencer Marketing

Allyson Griffiths – Why micro influencers are a knee jerk reaction to poor influencer marketing

Sophie Bishop – Field notes from my PhD on Zoella

Mindy Gofton – Don’t Call Me Bae: Are You Engaging or Annoying Your Customers?

On Site

Chloé Bodard – SEO quick wins from a technical check

Sébastien Monnier – How Google Tag Manager can help your SEO

Aysun Akarsu – On The Road to HTTPS Worldwide

Business

Stephan Spencer – How to Hire an Insanely Great SEO

Dorothy Agnew – Surviving the transition to the General Data Protection Regulation

Chris Munch – How to Triple Your Client Close Rate Using The Kings Rule

International

Cécile Monty – International SEO – Optimizing Your Site For a Global Audience

Gemma Nortcliffe – Why International Doesn’t Always Mean Multilingual

Gavin Colborne – Web Governance in Multi-nationals

Content Marketing

Amy Harrison – The Customer Disconnect: How Inside-Out Copy Makes You Invisible

Chelsea Blacker – ROI Measurement in Content Marketing

Sam Charles – Blogging advice that’ll make your job easier – guaranteed!

Analytics

Tim Stewart – Convert with Intelligent Analytics

Lunch Keynote

Crispin Sheridan & Seth Besmertnik – Is Your SEO Getting Enough Credit? Build an Attribution Model that Works for You

E-commerce

Emily Mace – Technical SEO for Ecommerce at home and abroad

Samuel Dean & Vlassios Rizopoulos – What we have learnt from indexing over half a Billion products

Ann Stanley – Top tips for using Google Shopping ads

Technical SEO

Peter Nikolow – Quick and Dirty Server-side tweaks to improve your SEO

Dominic Woodman – Advanced Site Architecture – Testing architecture & keyword/page groupings

Dawn Anderson – Generational Cruft in SEO. There is Never a ‘New Site’ When There’s History

Email Marketing

Philip Storey – How to revolutionise your customer lifecycle with email marketing

Chatbots

Hannah Jane Giles – The distinct SEO advantage: messaging apps and bots

Emilie Reynaud – What I have learnt from launching a chatbot

Jonathan Seal – Creating more human experiences with chatbots

Paid Social

Duane Brown – Video: The Next Frontier in Marketing

Susan Wenograd – Facebook Ads: Turning on the Faucet Without Drowning

Matt Beswick – Ridiculous to Sublime Paid Social: The story of the million dollar dog

Link Building

Fili Wiese – Linkbuilding 2018

Dixon Jones – Creating Workflows for Link Building

Greg Gifford – Righteous Tips for Building Totally Excellent Local Links

Content Strategy

Jade Tolley – Hub, Hygiene and Hero: The Three Content Types You Need

Laura Hampton – Kick-Ass Strategies for a Customer Focused Content Plan

Alan Cairns – The shortcomings of data for content strategy

Video

Jonathan Pascoe – What short form content means to ITN Productions

Sam Hanni – The Youtube Potential: Why marketers are losing money from ignoring YouTube as a traffic source

Onsite Content

Jes Stiles – Marketing in 360 degrees: Photos, Videos and VR

Rebecca Brown – Why you Should Scrap your “Content” Budget Line

Jon Myers – Links, Log Files, GSC and everything in between

Strategy

Olga Andrienko – Agile marketing: A step-by-step guide

Andi Jarvis – The 7 questions you need to ask before you start digital marketing

Chris Simmance – What makes a good SEO strategy?

Crawl & Indexation

Chris Green – Robots: X, Meta & TXT – The Snog, Marry & Avoid of the Web Crawling World

François Goube – How to optimise your Crawl budget?

Cindy Krum – Understanding the Impact of Mobile-First Indexing

Market Place Optimisation

Darren Ratcliffe – Getting a competitive advantage on ebay

Prabhat Shah – Amazon Sponsored Ads – Beyond Basics

CJ Rosenbaum – Avoiding and Recovering Marketplace from Suspensions

AMP

Aleyda Solis – Setting AMP for Success

Jon Henshaw – Forget AMP – Make Fast Sites!

Danni Lapham – R-AMP Up Your Mobile Content – The Accelerated Mobile Pages Roadmap

Outreach

Marcelle Antunes – How to produce creative campaigns worthy of BBC coverage.

Hana Bednarova – The missing link – How make sure Journalists include links in their coverage

Simon Brisk – How you can use automation to personalise outreach?

Social

Luke Knight – Does the Trump card always work on Social Media?

Allegra Chapman – Measuring the ROI of Social Media Marketing

Hannah Dempsey – Broadening your social listening beyond your brand

 

 

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Ile to kosztuje? Ile za to wziąć? 3
  • Biznes

Ile to kosztuje? Ile za to wziąć?

  • 12 września 2017
Zobacz post
Next Article
#e-biznes festiwal 2017 4
  • Eventy
  • Różne

#e-biznes festiwal 2017

  • 26 listopada 2017
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 5
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 6
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 7
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 8
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 9
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 10
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 11
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 12
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}