Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Google blokuje reklamy – Dlaczego i jakie?

  • 22 maja 2019
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Firmy takie jak Google, czy Facebook, coraz częściej blokują różnego rodzaju reklamy. Czasami wynika to z ograniczeń pranych, czasami z polityki samej firmy. Jakie reklamy Google może zablokować? Jak sobie z tym poradzić?

Jakie reklamy reklamy blokuje Google

Przede wszystkim warto zapoznać się z plikiem pomocy Google na temat ograniczeń ( https://support.google.com/adspolicy/answer/6368711) Ograniczenia reklamowania mogą być zróżnicowane w zależności od kraju promocji.

  1. Pożyczki chwilówki
  2. Broń, noże, pistolety sportowe, pistolety do paintball
  3. Fajerwerki
  4. Materiały wybuchowe (również strony o konstruowaniu bomb, przewodniki, itp.)
  5. Ogłoszenia matrymonialne
  6. Apteki internetowe, leki na receptę (Google nie zezwala na promowanie żadnych aptek internetowych, niezależnie od tego, czy oferują one usługi odbioru recept i dostawy produktów.)
  7. Ogłoszenia związane z aborcją
  8. Usługi związane z leczeniem uzależnień
  9. Papierosy
  10. Narkotyki, substancje zmieniające stan mentalny w celach rekreacyjnych, akcesoria takie jak fajki lub bonga, itp
  11. Tworzenie fałszywych dokumentów
  12. Usługi hakerskie, kradzież kabli, antyradary, zmienianie sygnalizacji świetlnej, podsłuchy pomieszczeń lub telefonów
  13. Usługi pisania prac i egzaminów
  14. Treści nawołujące do nienawiści
  15. Hazard
  16. Sprzedaż alkoholu
  17. Podróbki produktów
  18. Repliki, imitacje (np. markowych produktów)
  19. Reklamy wyborcze
  20. Reklamy serwisów komputerowych, naprawy telefonów komórkowych (dokładniej jako “Pomoc techniczna oferowana użytkownikom przez firmy zewnętrzne” https://support.google.com/adspolicy/answer/6368711). Więcej również we wpisanie na blogu Google[1] https://www.blog.google/products/ads/restricting-ads-third-party-tech-support-services/ .

Jak odblokować reklamy?

W pierwszej kolejności polecam kontakt z infolinią Google Ads pod numerem 800 702 380, w godzinach 8:00–17:00, od poniedziałku do piątku.

Warto również zapytać pytanie na forum pomocy Google Ads: https://support.google.com/google-ads/community społeczność dość szybko odpowiada dzieląc się swoim doświadczeniem.

Jeśli zostało zablokowane całe konto z powodu naruszenia warunków korzystania z usług, można skorzystać z formularza: https://support.google.com/google-ads/contact/pf_suspended

Jak reklamować tego typu produkty?

Należy przestrzegać regulaminu Google Ads oraz postępować zgodnie z prawem.

Jednak jeśli nasza reklama jest niesłusznie blokowana, a rozpatrzenie naszego wniosku się wydłuża, można spróbować użyć kreatywnych sposobów jak: bardziej ogólnych fraz kluczowych, spróbować dodać słowa kluczowe z literówkami, uruchomić kampanię dynamiczną w wyszukiwarce na podstawie treści strony, itp.

Powyższe metody to półśrodki. Następnym rozwiązaniem, jest pozycjonowanie strony w organicznych wynikach wyszukiwania, które jako ukryta forma reklamy w skuteczny sposób pomaga promować firmę.

Źródło[+]

Źródło
↑1 https://www.blog.google/products/ads/restricting-ads-third-party-tech-support-services/
Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Powiązane tematy
  • Google Ads
Previous Article
Zawód Bloger 1
  • Blogowanie

Zawód Bloger

  • 5 maja 2019
Zobacz post
Next Article
Maj 2019 - Podsumowanie 2
  • Różne

Maj 2019 – Podsumowanie

  • 2 czerwca 2019
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 3
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 4
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 5
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 6
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 7
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 8
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 9
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 10
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}