Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Google blokuje reklamy – Dlaczego i jakie?

  • 22 maja 2019
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Firmy takie jak Google, czy Facebook, coraz częściej blokują różnego rodzaju reklamy. Czasami wynika to z ograniczeń pranych, czasami z polityki samej firmy. Jakie reklamy Google może zablokować? Jak sobie z tym poradzić?

Jakie reklamy reklamy blokuje Google

Przede wszystkim warto zapoznać się z plikiem pomocy Google na temat ograniczeń ( https://support.google.com/adspolicy/answer/6368711) Ograniczenia reklamowania mogą być zróżnicowane w zależności od kraju promocji.

  1. Pożyczki chwilówki
  2. Broń, noże, pistolety sportowe, pistolety do paintball
  3. Fajerwerki
  4. Materiały wybuchowe (również strony o konstruowaniu bomb, przewodniki, itp.)
  5. Ogłoszenia matrymonialne
  6. Apteki internetowe, leki na receptę (Google nie zezwala na promowanie żadnych aptek internetowych, niezależnie od tego, czy oferują one usługi odbioru recept i dostawy produktów.)
  7. Ogłoszenia związane z aborcją
  8. Usługi związane z leczeniem uzależnień
  9. Papierosy
  10. Narkotyki, substancje zmieniające stan mentalny w celach rekreacyjnych, akcesoria takie jak fajki lub bonga, itp
  11. Tworzenie fałszywych dokumentów
  12. Usługi hakerskie, kradzież kabli, antyradary, zmienianie sygnalizacji świetlnej, podsłuchy pomieszczeń lub telefonów
  13. Usługi pisania prac i egzaminów
  14. Treści nawołujące do nienawiści
  15. Hazard
  16. Sprzedaż alkoholu
  17. Podróbki produktów
  18. Repliki, imitacje (np. markowych produktów)
  19. Reklamy wyborcze
  20. Reklamy serwisów komputerowych, naprawy telefonów komórkowych (dokładniej jako “Pomoc techniczna oferowana użytkownikom przez firmy zewnętrzne” https://support.google.com/adspolicy/answer/6368711). Więcej również we wpisanie na blogu Google[1] https://www.blog.google/products/ads/restricting-ads-third-party-tech-support-services/ .

Jak odblokować reklamy?

W pierwszej kolejności polecam kontakt z infolinią Google Ads pod numerem 800 702 380, w godzinach 8:00–17:00, od poniedziałku do piątku.

Warto również zapytać pytanie na forum pomocy Google Ads: https://support.google.com/google-ads/community społeczność dość szybko odpowiada dzieląc się swoim doświadczeniem.

Jeśli zostało zablokowane całe konto z powodu naruszenia warunków korzystania z usług, można skorzystać z formularza: https://support.google.com/google-ads/contact/pf_suspended

Jak reklamować tego typu produkty?

Należy przestrzegać regulaminu Google Ads oraz postępować zgodnie z prawem.

Jednak jeśli nasza reklama jest niesłusznie blokowana, a rozpatrzenie naszego wniosku się wydłuża, można spróbować użyć kreatywnych sposobów jak: bardziej ogólnych fraz kluczowych, spróbować dodać słowa kluczowe z literówkami, uruchomić kampanię dynamiczną w wyszukiwarce na podstawie treści strony, itp.

Powyższe metody to półśrodki. Następnym rozwiązaniem, jest pozycjonowanie strony w organicznych wynikach wyszukiwania, które jako ukryta forma reklamy w skuteczny sposób pomaga promować firmę.

Źródło[+]

Źródło
↑1 https://www.blog.google/products/ads/restricting-ads-third-party-tech-support-services/
Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Powiązane tematy
  • Google Ads
Previous Article
Zawód Bloger 1
  • Blogowanie

Zawód Bloger

  • 5 maja 2019
Zobacz post
Next Article
Maj 2019 - Podsumowanie 2
  • Różne

Maj 2019 – Podsumowanie

  • 2 czerwca 2019
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Topical Authority — czym jest? 3
Zobacz post
  • SEO

Topical Authority — czym jest?

  • Michał Wiercimok
  • 24 maja 2023
Zmienność rankingu algorytmu wyszukiwania Google około 17 maja (niepotwierdzone) 4
Zobacz post
  • SEO

Zmienność rankingu algorytmu wyszukiwania Google około 17 maja (niepotwierdzone)

  • Michał Wiercimok
  • 19 maja 2023
Co to jest ROAS? 5
Zobacz post
  • Marketing

Co to jest ROAS?

  • Michał Wiercimok
  • 17 maja 2023
Pozycjonowanie Bing 6
Zobacz post
  • Marketing
  • SEO

Pozycjonowanie Bing

  • Michał Wiercimok
  • 26 marca 2023
Wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach stron trzecich 7
Zobacz post
  • Marketing

Wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach stron trzecich

  • Michał Wiercimok
  • 15 marca 2023
Przekierowanie 302 8
Zobacz post
  • SEO

Przekierowanie 302

  • Michał Wiercimok
  • 7 marca 2023
Google Signals - co to jest? 9
Zobacz post
  • Marketing

Google Signals – co to jest?

  • Michał Wiercimok
  • 2 marca 2023
Google Performance Max 10
Zobacz post
  • Google Ads

Google Performance Max

  • Michał Wiercimok
  • 28 lutego 2023

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.