Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Jak udostępnić konto Google Ads?

  • 16 lipca 2017
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Jeśli masz już aktywną kampanię Google Ads możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk.

Sposób numer 1

Aby udostępnić swoje konto Google Ads, zaloguj się do niego podając poprawne dane konta Google. Przejdź do zakładki “narzędzia” w prawym górnym rogu strony (ikonka klucza francuskiego), następnie do zakładki “Dostęp do konta” jak na obrazku poniżej. Jak udostępnić konto Google Ads? 1

Będąc w zakładce “Dostęp do konta” możesz dodać nowego użytkownika, klikając w biały plusik na niebieskim tle. Po kliknięciu otworzy się nowe menu z możliwością ustalenia poziom dostępu oraz dodania adresu e-mail konta Google.

Jak udostępnić konto Google Ads? 2

Dalej na podany adres zostanie wysłana wiadomość z prośbą o akceptację zaproszenia.

Sposób numer 2

 

Najprostszym sposobem przyznania agencji dostępu do konta Google Ads jest wysłanie przez agencję zaproszenia do konta z ich konta menedżera (MCK).
Aby to zrobić należy podać indywidualny numer identyfikacyjny.

Numer konta znajdziesz w kilku miejscach po zalogowaniu się do Google Ads, poniżej przykładowe miejsca:

Numer konta Google AdWords

Numer konta znajduje się w lewym menu (na zdjęciu), pod ikonką pomocy, oraz w menu konta (po kliknięciu na avatar). W starym wyglądzie konta Google Ads, numer ten znajduje się w prawym górnym rogu.

Numer identyfikacyjny konta zawsze składa się z 10 cyfr.

Gdy już podasz ten numer agencji, wyśle ona zaproszenie do konta, a Ty otrzymasz informację na adres e-mail przypisany do konta z instrukcjami.

Możesz również po zalogowaniu się do konta przejść do ustawień Ads i zaakceptować żądanie. W tym celu kliknij na ikonkę “trzy kropki” (w starym Ads ikonka koła zębatego) i przejdź do zakładki “Dostęp do konta”.

Jak udostępnić konto Google Ads? 3

W zakładce Menedżerowie klienta wystarczy kliknąć i zatwierdzić żądanie. W tym miejscu również w przyszłości będziesz mógł zarządzać użytkownikami z dostępem do Twojego konta.Jak udostępnić konto Google Ads? 4

Warto pamiętać by dane te udostępniać jedynie zaufanym osobom. Dobrą praktyką jest również podpisywanie umów o poufności w celu zabezpieczenia tajemnic organizacji.

Wybierając agencję do obsługi kampanii Google Ads warto wybierać agencje posiadające status “Google Partners“

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Pozycjonowanie Stron - Poradnik 9
  • Marketing

Pozycjonowanie Stron – Poradnik

  • 16 czerwca 2017
Zobacz post
Next Article
Wycena pozycjonowania stron internetowych 10
  • Biznes
  • Marketing

Wycena pozycjonowania stron internetowych

  • 24 lipca 2017
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Topical Authority — czym jest? 11
Zobacz post
  • SEO

Topical Authority — czym jest?

  • Michał Wiercimok
  • 24 maja 2023
Zmienność rankingu algorytmu wyszukiwania Google około 17 maja (niepotwierdzone) 12
Zobacz post
  • SEO

Zmienność rankingu algorytmu wyszukiwania Google około 17 maja (niepotwierdzone)

  • Michał Wiercimok
  • 19 maja 2023
Co to jest ROAS? 13
Zobacz post
  • Marketing

Co to jest ROAS?

  • Michał Wiercimok
  • 17 maja 2023
Pozycjonowanie Bing 14
Zobacz post
  • Marketing
  • SEO

Pozycjonowanie Bing

  • Michał Wiercimok
  • 26 marca 2023
Wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach stron trzecich 15
Zobacz post
  • Marketing

Wszystko, co musisz wiedzieć o ciasteczkach stron trzecich

  • Michał Wiercimok
  • 15 marca 2023
Przekierowanie 302 16
Zobacz post
  • SEO

Przekierowanie 302

  • Michał Wiercimok
  • 7 marca 2023
Google Signals - co to jest? 17
Zobacz post
  • Marketing

Google Signals – co to jest?

  • Michał Wiercimok
  • 2 marca 2023
Google Performance Max 18
Zobacz post
  • Google Ads

Google Performance Max

  • Michał Wiercimok
  • 28 lutego 2023

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.