Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Jak udostępnić konto Google Ads?

  • 16 lipca 2017
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Jeśli masz już aktywną kampanię Google Ads możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk.

Sposób numer 1

Aby udostępnić swoje konto Google Ads, zaloguj się do niego podając poprawne dane konta Google. Przejdź do zakładki “narzędzia” w prawym górnym rogu strony (ikonka klucza francuskiego), następnie do zakładki “Dostęp do konta” jak na obrazku poniżej. Jak udostępnić konto Google Ads? 1

Będąc w zakładce “Dostęp do konta” możesz dodać nowego użytkownika, klikając w biały plusik na niebieskim tle. Po kliknięciu otworzy się nowe menu z możliwością ustalenia poziom dostępu oraz dodania adresu e-mail konta Google.

Jak udostępnić konto Google Ads? 2

Dalej na podany adres zostanie wysłana wiadomość z prośbą o akceptację zaproszenia.

Sposób numer 2

 

Najprostszym sposobem przyznania agencji dostępu do konta Google Ads jest wysłanie przez agencję zaproszenia do konta z ich konta menedżera (MCK).
Aby to zrobić należy podać indywidualny numer identyfikacyjny.

Numer konta znajdziesz w kilku miejscach po zalogowaniu się do Google Ads, poniżej przykładowe miejsca:

Numer konta Google AdWords

Numer konta znajduje się w lewym menu (na zdjęciu), pod ikonką pomocy, oraz w menu konta (po kliknięciu na avatar). W starym wyglądzie konta Google Ads, numer ten znajduje się w prawym górnym rogu.

Numer identyfikacyjny konta zawsze składa się z 10 cyfr.

Gdy już podasz ten numer agencji, wyśle ona zaproszenie do konta, a Ty otrzymasz informację na adres e-mail przypisany do konta z instrukcjami.

Możesz również po zalogowaniu się do konta przejść do ustawień Ads i zaakceptować żądanie. W tym celu kliknij na ikonkę “trzy kropki” (w starym Ads ikonka koła zębatego) i przejdź do zakładki “Dostęp do konta”.

Jak udostępnić konto Google Ads? 3

W zakładce Menedżerowie klienta wystarczy kliknąć i zatwierdzić żądanie. W tym miejscu również w przyszłości będziesz mógł zarządzać użytkownikami z dostępem do Twojego konta.Jak udostępnić konto Google Ads? 4

Warto pamiętać by dane te udostępniać jedynie zaufanym osobom. Dobrą praktyką jest również podpisywanie umów o poufności w celu zabezpieczenia tajemnic organizacji.

Wybierając agencję do obsługi kampanii Google Ads warto wybierać agencje posiadające status “Google Partners“

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Pozycjonowanie Stron - Poradnik 9
  • Marketing

Pozycjonowanie Stron – Poradnik

  • 16 czerwca 2017
Zobacz post
Next Article
Wycena pozycjonowania stron internetowych 10
  • Biznes
  • Marketing

Wycena pozycjonowania stron internetowych

  • 24 lipca 2017
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 11
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 12
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 13
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 14
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 15
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 16
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 17
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 18
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}