Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
Twitter Feed
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Jak udostępnić konto Google Ads?

  • 16 lipca 2017
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Jeśli masz już aktywną kampanię Google Ads możesz chcieć ją udostępnić nowej agencji interaktywnej, żeby ją dla Ciebie przeanalizowała lub poprowadziła według najlepszych praktyk.

Sposób numer 1

Aby udostępnić swoje konto Google Ads, zaloguj się do niego podając poprawne dane konta Google. Przejdź do zakładki “narzędzia” w prawym górnym rogu strony (ikonka klucza francuskiego), następnie do zakładki “Dostęp do konta” jak na obrazku poniżej. Jak udostępnić konto Google Ads? 1

Będąc w zakładce “Dostęp do konta” możesz dodać nowego użytkownika, klikając w biały plusik na niebieskim tle. Po kliknięciu otworzy się nowe menu z możliwością ustalenia poziom dostępu oraz dodania adresu e-mail konta Google.

Jak udostępnić konto Google Ads? 2

Dalej na podany adres zostanie wysłana wiadomość z prośbą o akceptację zaproszenia.

Sposób numer 2

 

Najprostszym sposobem przyznania agencji dostępu do konta Google Ads jest wysłanie przez agencję zaproszenia do konta z ich konta menedżera (MCK).
Aby to zrobić należy podać indywidualny numer identyfikacyjny.

Numer konta znajdziesz w kilku miejscach po zalogowaniu się do Google Ads, poniżej przykładowe miejsca:

Numer konta Google AdWords

Numer konta znajduje się w lewym menu (na zdjęciu), pod ikonką pomocy, oraz w menu konta (po kliknięciu na avatar). W starym wyglądzie konta Google Ads, numer ten znajduje się w prawym górnym rogu.

Numer identyfikacyjny konta zawsze składa się z 10 cyfr.

Gdy już podasz ten numer agencji, wyśle ona zaproszenie do konta, a Ty otrzymasz informację na adres e-mail przypisany do konta z instrukcjami.

Możesz również po zalogowaniu się do konta przejść do ustawień Ads i zaakceptować żądanie. W tym celu kliknij na ikonkę “trzy kropki” (w starym Ads ikonka koła zębatego) i przejdź do zakładki “Dostęp do konta”.

Jak udostępnić konto Google Ads? 3

W zakładce Menedżerowie klienta wystarczy kliknąć i zatwierdzić żądanie. W tym miejscu również w przyszłości będziesz mógł zarządzać użytkownikami z dostępem do Twojego konta.Jak udostępnić konto Google Ads? 4

Warto pamiętać by dane te udostępniać jedynie zaufanym osobom. Dobrą praktyką jest również podpisywanie umów o poufności w celu zabezpieczenia tajemnic organizacji.

Wybierając agencję do obsługi kampanii Google Ads warto wybierać agencje posiadające status “Google Partners“

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Pozycjonowanie Stron - Poradnik 9
  • Marketing

Pozycjonowanie Stron – Poradnik

  • 16 czerwca 2017
Zobacz post
Next Article
Wycena pozycjonowania stron internetowych 10
  • Biznes
  • Marketing

Wycena pozycjonowania stron internetowych

  • 24 lipca 2017
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Reklama w Google Ads 11
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 12
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 13
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 14
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 15
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020
Darmowe i płatne szkolenia internetowe 16
Zobacz post
  • Biznes
  • Marketing

Darmowe i płatne szkolenia internetowe

  • Michał Wiercimok
  • 20 grudnia 2019
Google blokuje reklamy - Dlaczego i jakie? 17
Zobacz post
  • Marketing

Google blokuje reklamy – Dlaczego i jakie?

  • Michał Wiercimok
  • 22 maja 2019
Wyszukiwanie głosowe 18
Zobacz post
  • Marketing

Wyszukiwanie głosowe

  • Michał Wiercimok
  • 5 lutego 2019

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt

Input your search keywords and press Enter.