Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych

  • 26 stycznia 2019
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Od września 2018 roku w Google Ads przestały być dostępne wykluczenia aplikacji adsenseformobileapps.com oraz wykluczenie niepełnoekranowej aplikacji mobilnej G-mob. Ustawienia kierowania na urządzenia zostały ograniczone do trzech typów urządzeń: komputerów, telefonów  i tabletów.

W praktyce zmiana ta ma na celu uproszczenie dotarcia do użytkowników aplikacji mobilnych, co może wpłynąć na zwiększony ruch w kampaniach.

Jednak ruchu z aplikacji mobilnych często jest niskiej jakości. Wynika to z ich rozmieszczenia w aplikacjach, trudności ich zamknięcia, częstego klikania w nie przez przypadek. Dlatego wielu marketerów będzie chciało wykluczyć aplikacje mobilne w swoich kampaniach.

Wykluczanie aplikacji w Google Ads

Sposób pierwszy – wykluczenie kategorii aplikacji w panelu

  • Zaloguj się do Google Ads
  • Kliknij w prawym górnym rogu “Narzędzia”
  • Przejdź do “Listy wykluczeń miejsc docelowych”
Wykluczanie aplikacji w Google Ads
Wykluczanie aplikacji w Google Ads
  • Przejdź do “Kategorie aplikacji”
  • Nadaj nazwę liście, na przykład “Wykluczenie kategorii aplikacji”
  • Zaznacz wszystkie kategorie aplikacji dla Apple App Store oraz Google Play
  • Kliknij “Zapisz”

Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych 1
  • następnie zaznacz swoją listę, pojawi się nowe menu. Wybierz z niego “Zastosuj w kampaniach”
  • Wybierz kampanie, dla których chcesz zastosować wykluczenia i kliknij “zastosuj”.
  • Alternatywnie w widoku kampanii Google Ads, możesz przejść do zakładki Miejsca docelowe” > Wykluczenia (górne menu) > Wyklucz miejsca docelowe > Użyj listy wykluczeń miejsc docelowych – tu zaznaczyć naszą listę.

Sposób drugi – wykluczenie kategorii w AdWords Editor

Sposób ten jest o wiele szybszy. Sam bardziej go zalecam, gdyż wykluczamy tutaj “wszystkie aplikacje”. W przypadku wykluczeń w panelu, Google może dodać nową kategorię aplikacji, która domyślnie nie będzie zaznaczona.

  • logujemy się do Google AdWords Editor
  • wchodzimy na nasze konto
  • Wybieramy kampanię
  • W menu Słowa kluczowe i kierowanie wybieramy Kategorie aplikacji mobilnych, Wykluczenia
  • Klikamy Dodaj wykluczoną kategorię aplikacji mobilnych
  • Wybieramy czy ma być na poziomie kampanii (zalecane) czy grupy.
  • Zaznaczamy All Apps i klikamy OK
  • Publikujemy zmiany
Jak wykluczyć reklamy w aplikacjach mobilnych 2

Powyższe dwie metody pomogą zablokować wyświetlanie reklam w aplikacjach mobilnych, które często są mało skuteczne zwłaszcza w modelu rozliczanym za kliknięcie.

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Powiązane tematy
  • Google Ads
Previous Article
Jak założyć sklep internetowy
  • Biznes

Jak założyć sklep internetowy

  • 22 stycznia 2019
Zobacz post
Next Article
Pozycjonowanie filmów na YouTube 5
  • Marketing

Pozycjonowanie filmów na YouTube

  • 2 lutego 2019
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 6
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 7
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 8
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 9
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 10
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 11
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 12
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 13
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}