Prowadzisz kampanię AdWords? Nie jesteś zadowolony z efektów? Sprawdź, jak zoptymalizować kampanię, by działania zaczęły przynosić zyski. Zerknij do praktycznego poradnika, który krok po kroku, przeprowadzi Cię przez proces optymalizacji kampanii. Czasem kilka prostych zmian, pozwoli zdecydowanie zwiększyć efektywność działań promocyjnych.

Optymalizacja kampanii to coś więcej niż korekta stawek CPC oraz dodanie wykluczeń. Połączyłeś poprawnie konto AdWords z Google Analytics? Ustawiłeś konwersje? Sprawdziłeś czy konwersje zliczane są poprawnie? Wyodrębniłeś kampanię brandową? Zastanawiałeś się czy komunikaty reklamowe są spójne ze strategią promocyjną firmy? A może wieje nudą i reklamy są zanadto sztampowe. Wyróżnij się. Sprawdź co jeszcze możesz zrobić, by wycisnąć swoją kampanię jak cytrynę! Do dzieła!

Published On: 23 lutego, 2016 / Categories: Różne /

About the Author: Michał Wiercimok

Jak zwiększyć efektywność kampanii AdWords? 6
Od 2003 roku związany z branżą e-marketingu w tym w szczególności z marketingiem w wyszukiwarkach. Właściciel jednej z najszybciej rozwijającej się i najbardziej perspektywicznej agencji interaktywnej na polskim rynku według Google.

Zostań na bieżąco

Zapisz się na newsletter i otrzymuj najlepsze wskazówki!

Błąd: Brak formularza kontaktowego.

Add notice about your Privacy Policy here.