Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Różne

Co zamierza Napoleon ?

  • 5 marca 2016
  • 1 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

Zastanawiasz się Co zamierza Napoleon ? Dlaczego Napoleon sprzedaje Luwr?

Dlaczego Napoleon interesuje się Polską?

W sieci pojawiło się spekulacji związanych z domeną CoZamierzaNapoleon.pl, oraz tego czemu Napoleon interesuje się Polską.  Jedną z teorii jest kampania reklamowa sieci supermarketów Carrefour opisana na blogu https://www.marketingowy.net/co-zamierza-napoleon/, na tym blogu już 2009 roku jako pierwszym były opisane słabości podobnej kampanii radiowo-telewizyjnej https://www.marketingowy.net/wygraj-yeti/

Jak widać na powyższym linku wtedy wiele firm próbowało skorzystać na słabym pozycjonowaniu Skody, razem pojawiło się jednak mniej reklam. Dość dziwne, gdyż relatywnie niskim kosztem można było zdobyć duży ruch na stornie oraz zwiększyć rozpoznawalność dowolnej marki.

12776776_1350158091676382_6766790_o (1)

Innymi pomysłami publikowanymi między innymi na SilesiaSEM.pl było wejście do Polski Amazona, jednak tą informację po kilku dniach zdementował sam Amazon.

marketing-news.pl docieka dalej i rozważa pojawienie się dużego serwisu, który oferuje handel nieruchomościami i prezentowanie ofert turystycznych. Drugą teorią serwisu jest duże przejęcie firmy związanej z internetem (e-handlem).

O co tak naprawdę chodzi dowiemy się już 8 marca !

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Jak zwiększyć efektywność kampanii AdWords? 1
  • Różne

Jak zwiększyć efektywność kampanii AdWords?

  • 23 lutego 2016
Zobacz post
Next Article
Kupon Google Ads - Jak go zdobyć ? 2
  • Marketing

Kupon Google Ads – Jak go zdobyć ?

  • 24 kwietnia 2016
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Pozycjonowanie Sklepu Internetowego 3
Zobacz post
  • Różne

Pozycjonowanie Sklepu Internetowego

  • Michał Wiercimok
  • 10 sierpnia 2021
Jak zrobić stronę internetową - Poradnik 4
Zobacz post
  • Różne

Jak zrobić stronę internetową – Poradnik

  • Michał Wiercimok
  • 31 marca 2020
.htaccess bez tajemnic 5
Zobacz post
  • Różne

.htaccess bez tajemnic

  • Michał Wiercimok
  • 16 marca 2020
Jaki wybrać hosting 6
Zobacz post
  • Różne

Jaki wybrać hosting

  • Michał Wiercimok
  • 23 lutego 2020
Gdzie zarejestrować domenę internetową? 7
Zobacz post
  • Różne

Gdzie zarejestrować domenę internetową?

  • Michał Wiercimok
  • 20 stycznia 2020
[Case Study] Strona afiliacyjna w 12 miesięcy od 0 - 5000 uu, niskim kosztem 8
Zobacz post
  • Różne

[Case Study] Strona afiliacyjna w 12 miesięcy od 0 – 5000 uu, niskim kosztem

  • Michał Wiercimok
  • 16 stycznia 2020
Wybór domeny na bloga 9
Zobacz post
  • Różne

Wybór domeny na bloga

  • Michał Wiercimok
  • 16 listopada 2019
Jak wydać książkę? 10
Zobacz post
  • Różne

Jak wydać książkę?

  • Michał Wiercimok
  • 12 czerwca 2019
1 comment
  1. cherrypie pisze:
    7 marca 2016 o 09:41

    Ja się bardzo zastanawiam, dlaczego to Napoleon miałby sprzedać Luwr i powoli przekonuje mnie teoria, że planuje sprzedać Luwr, bo chce się przeprowadzić do Twierdzy Modlin 😛 W końcu sam chciał, żeby ją zbudowac 😛 Co do Amazona, to myślę, że mało prawdopodobne, żeby to właśnie oni zaplanowali taką dużą kampanię.

    Odpowiedz

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}