Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Strona główna
  • Tu zacznij
  • Blog
  • Kontakt
Michał Wiercimok
  • Strona główna
  • Tu zacznij
    • O mnie
    • Zatrudnij mnie
  • Blog
    • Marketing
    • Blogowanie
    • Biznes
    • Eventy
    • Różne
  • Kontakt
  • Marketing

6 najczęściej zadawanych pytań agencji SEO

  • 8 września 2017
  • 2 minute read
Total
0
Shares
0
0
0
0

1. W jaki sposób mogę znaleźć się na wysokich pozycjach w Google ?

Nie ma magicznych sztuczek by znaleźć się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania. Jeśli chcesz to zrobić, zadbaj by Twoja storna była: użyteczna dla odwiedzających, była zoptymalizowana pod kątem technicznym (mobilność, szybkość wczytywania, bezpieczne połączenie SSL, semantyczny kod). Zadbaj o dużą ilość unikalnej, aktualnej i wartościowej treści z słowami kluczowymi oraz systematycznie zdobywaj wartościowe linki (odnośniki) do niej.

Jak odpowiedział John Mueller (Webmaster Trends Analyst, Google), głównym czynnikiem rankingowym w Google jest “Niesamowitość”.

https://twitter.com/JohnMu/status/905343694391439361

Inny ważny cytat pochodzi od Gary Illyes (Webmaster Trends Analyst, Google) i mówi:

“Ranking without links is really, really hard. Not impossible, but very hard.”

2. Moje pozycje spadły w ostatnim czasie co się stało ?

Pozycje stron w wynikach wyszukiwania zmieniają się cały czas. Wynika to z ciągłych zmian w algorytmie (kilkaset zmian w ciągu roku), rosnącej konkurencji, oraz zmieniającej się technologii. Nieustanie, należy pracować nad dobrą widocznością strony w wynikach wyszukiwania.

3. Jestem wysoko, ale czemu nie przekłada się to na mój biznes ?

Trudno odpowiedzieć jednoznacznie. Przyczyną może być słaba strona, zła nawigacja, niejasna struktura strony. Ludzie mogą wchodzić na stronę, ale nie będą wiedzieć co zrobić dalej. Sprawdź również, czy wybrane frazy kluczowe na pewno są dobre dla Twojego biznesu.

4. Posiadam dużą ilość linków do swojej strony, ale czemu nie jest ona wysoko ? 

Google zwraca szczególną uwagę na jakość odnośników do Twojej witryny, a nie liczbę. Wiele linków z przypadkowych miejsc, będzie miało mniejszą wartość niż link z powiązanej tematycznie z Twoim biznesem strony o wysokim współczynniku zaufania i popularności.

5. Jak długo będzie trwało pozycjonowanie ?

Ze względny na ciągłe zmieniające się otoczenie (zmiany w algorytmach, wzrost konkurencji), trudno jest określić dokładny czas. Na wpływ długości pozycjonowania fraz kluczowych ma ich rodzaj, konkurencyjność, budżet  oraz sama strona. Dla prostych fraz z niską konkurencją pierwsze efekty powinny być widoczne po 3-4 miesiącach, dla większości stron będzie to rok i dłużej, więcej pisałem artykule o wyborze agencji.

6. Czy mogę zając się pozycjonowaniem samemu ?

Tak, ale musisz pamiętać, że SEO cały czas ewoluuje. Aktualnie są potrzebne umiejętności z wielu obszarów. Agencje skupiają specjalistów od analityki, strategii, programowania, grafiki, treści. Poprzez efekt skali osiągają również niższe koszty pozycjonowania (zakup narzędzi, domen internetowych, serwerów hostingowych, itp). Jednak w  przypadku mało konkurencyjnych fraz, samodzielne pozycjonowanie strony może być skuteczne. Musisz jednak zadać sobie pytanie czy, wolisz rozwijać swój biznes i dbać o klientów, czy zając się w tym czasie pozycjonowaniem stron.
Przeczytaj również: Pozycjonowanie Stron – Poradnik

 

Total
0
Shares
Udostępnij 0
Tweet 0
Udostępnij 0
Previous Article
Wycena pozycjonowania stron internetowych 1
  • Biznes
  • Marketing

Wycena pozycjonowania stron internetowych

  • 24 lipca 2017
Zobacz post
Next Article
Ile to kosztuje? Ile za to wziąć? 2
  • Biznes

Ile to kosztuje? Ile za to wziąć?

  • 12 września 2017
Zobacz post

Newsletter

Podobał Ci się artykuł? Dołącz do newslettera!

Może Ci się spodobać
Content marketing - wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści 3
Zobacz post
  • Marketing

Content marketing – wszystko co musisz wiedzieć na temat marketingu treści

  • Michał Wiercimok
  • 15 listopada 2022
Consent Mode - Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych 4
Zobacz post
  • Marketing

Consent Mode – Tryb uzyskiwania zgody w witrynach i aplikacjach mobilnych

  • Michał Wiercimok
  • 9 listopada 2022
Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads 5
Zobacz post
  • Marketing

Najskuteczniejsze wymiary banerów reklamowych Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 29 października 2022
Reklama w Google Ads 6
Zobacz post
  • Marketing

Reklama w Google Ads

  • Michał Wiercimok
  • 25 lutego 2021
Meta Description 7
Zobacz post
  • Marketing

Meta Description

  • Michał Wiercimok
  • 5 października 2020
Tag Title 8
Zobacz post
  • Marketing

Tag Title

  • Michał Wiercimok
  • 2 października 2020
Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód 9
Zobacz post
  • Marketing

Co muszą wiedzieć marketerzy turystyczni, aby podążać naprzód

  • Michał Wiercimok
  • 6 sierpnia 2020
Ile kosztuje Pozycjonowanie ? 10
Zobacz post
  • Marketing

Ile kosztuje Pozycjonowanie ?

  • Michał Wiercimok
  • 19 stycznia 2020

Dodaj komentarz Anuluj pisanie odpowiedzi

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Newsletter

Dowiaduj się co nowego w e-marketingu

Michał Wiercimok
  • Pozycjonowanie Katowice
  • Mapa Strony
  • O mnie
  • Kontakt
  • Polityka plików cookies

Input your search keywords and press Enter.

Zarządzaj swoją prywatnością

Żeby zapewnić najlepsze wrażenia, my oraz nasi partnerzy używamy technologii takich jak pliki cookies do przechowywania i/lub uzyskiwania informacji o urządzeniu. Wyrażenie zgody na te technologie pozwoli nam oraz naszym partnerom na przetwarzanie danych osobowych, takich jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalny identyfikator ID w tej witrynie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje.

Kliknij poniżej, aby wyrazić zgodę na powyższe lub dokonać szczegółowych wyborów. Twoje wybory zostaną zastosowane tylko do tej witryny. Możesz zmienić swoje ustawienia w dowolnym momencie, w tym wycofać swoją zgodę, korzystając z przełączników w polityce plików cookie lub klikając przycisk zarządzaj zgodą u dołu ekranu.

Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest ściśle konieczny do uzasadnionego celu umożliwienia korzystania z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika, lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Statystyka

Marketing

Funkcje
Zawsze aktywne

Zawsze aktywne
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zarządzaj opcjami
{title} {title} {title}