Posts by tag
5 posts
W maju 2022 r. firma Google wprowadziła ważną aktualizację swojej europejskiej polityki w zakresie zgody użytkownika. Reklamodawcy i marketerzy muszą uzyskać ważną zgodę od użytkowników w Unii Europejskiej (UE/EOG) oraz…
Reklamy banerowe to jedna z najpopularniejszych form reklamy, w systemie reklamowym Google możemy dodać wiele formatów, poniżej te najskuteczniejsze. Banery o stałych wymiarach pozwalają nam zachować lepszą kontrolę nad tym…
Firmy takie jak Google, czy Facebook, coraz częściej blokują różnego rodzaju reklamy. Czasami wynika to z ograniczeń pranych, czasami z polityki samej firmy. Jakie reklamy Google może zablokować? Jak sobie…
Od września 2018 roku w Google Ads przestały być dostępne wykluczenia aplikacji adsenseformobileapps.com oraz wykluczenie niepełnoekranowej aplikacji mobilnej G-mob. Ustawienia kierowania na urządzenia zostały ograniczone do trzech typów urządzeń: komputerów,…
Decyzja zapadła: „Bierzemy pozycjonowanie”. Brawo! Doskonale, to bardzo dobra decyzja – pozycjonowanie to jedna z najskuteczniejszych form promowania biznesu w Internecie. O tym, czy pozycjonowanie przyniesie spodziewany efekt, decyduje wiele…